Společnost Mars, Incorporated spustila celosvětovou kampaň #HereToBeHeard, jejíž cílem je podpořit všechny ženy bez ohledu na jejich rasu, věk, sexualitu, náboženství či schopnosti. Kampaň je vyzývá k tomu, aby sdílely svůj názor a pomohly tak vytvořit inkluzivnější společenské prostředí a svět, ve kterém může uspět každá žena.
Zásadní otázkou iniciativy #HereToBeHeard, kterou společnost Mars pokládá ženám po celém světě, je: „Co je potřeba změnit, aby mohlo více žen plně využít svých schopností?“. Získané odpovědi pomohou společnosti Mars realizovat další aktivity, které odstraní rozdíly v příležitostech pro muže a ženy, a to jak v rámci firemních zásad a hodnot, tak v širší společnosti.
Ženy v současné době představují 51 % světové populace a k tvorbě světového HDP přispívají 28 biliony amerických dolarů ročně. Přesto zůstávají jejich hlasy často nevyslyšeny. OSN ještě před koronavirovou krizí odhadovala, že na překonání genderových rozdílů v oblasti příležitostí by bylo potřeba více než sto let.
„Jsme hrdí na to, že v průběhu několika posledních let vzrostl počet žen na vedoucích pozicích v našem managmentu. Regiony Česko a Slovensko jsou hrdou součástí těchto probíhajících změn, které se nám daří naplňovat - 5 z 10 členů středoevropského leadership týmu totiž tvoří ženy,“ vyzdvihuje Brian Ayling, ředitel pro Mars ve střední Evropě. „Co je však ještě důležitější, zaměřujeme se také na to, proč vlastně nerovnost mezi muži a ženami existuje, a jak ji můžeme napravit. Naše kampaň #HereToBeHeard tento přístup představuje širší veřejnosti,“ dodává.
Získaná data poslouží mimo jiné při přípravě akčních plánů v rámci platformy Full Potential, kterou Mars představil v loňském roce, a která se zaměřuje se na vytváření rovnocenných příležitostí pro ženy i muže nejen na pracovištích společnosti, ale také v rámci dodavatelského řetězce a celého trhu. Inkluze a diverzita jsou pro Mars důležitými tématy, a proto se soustředí na jejich rozvoj. Díky tomu se společnosti Mars podařilo:
„Ženy hrály vždy významnou roli jak v historii naší společnosti, tak i v jejím vedení. Přesto cítíme, že je toho potřeba udělat ještě více. Snažíme se proto posílit postavení žen na pracovištích a také v rámci našeho dodavatelského řetězce,“ uvádí Victoria Mars, členka představenstva společnosti Mars a ambasadorka programu Full Potential, a doplňuje: „Naléhavost otázek genderové nerovnosti ve společnosti vyžaduje mnohem více opatření, která je potřeba přijmout. Pokud globální podniky nenaslouchají a nezvyšují své úsilí nyní, tak kdy začnou? Firmy mohou mít obrovský dopad na podporu změn v celém systému. V Marsu této příležitosti využíváme k zahájení diskuze a k podpoře konkrétních kroků. Iniciativa #HereToBeHeard má za cíl zajistit, aby byly všechny ženy vyslyšeny, a aby byly jejich potřeby převedeny do konkrétních plánů, které podporují rovnost mužů a žen.“
Počáteční fáze kampaně #HereToBeHeard, během které budou shromažďovány názory žen, poběží do března. Poté budou všechny získané příspěvky analyzovány v rámci projektu organizace Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) na obchodní škole Saïd Business School Oxfordské univerzity. Celosvětové výsledky pak budou v létě zveřejněny v rámci studie, jejíž součástí bude také strategie, kterou může společnost Mars uplatnit v rámci svého závazku vytvářet rovné příležitosti pro ženy.
HereToBeHeard je celosvětová kampaň společnosti Mars, Incorporated, která podporuje změny genderové nerovnosti v souladu s naplňováním pátého Cíle udržitelného rozvoje Organizace spojených národů. Jedná se o součást Full Potential programu společnosti Mars, který se zaměřuje na rovnost pohlaví a jehož cílem je posílit pozici žen a odstranit nerovnost mezi ženy a muži tam, kde pracujeme, tam, kde získáváme naše suroviny a ve způsobech, jakými vytváříme naše reklamy.
Společnost Mars vstoupila na český trh v roce 1992. Od roku 2016 jsou její aktivity na českém trhu zastřešeny organizací Mars Multisales Central Europe, která propojuje český, slovenský, rumunský a maďarský trh. Se svými více než 500 zaměstnanci (zvanými spolupracovníci) dnes působí ve třech kategoriích: segment cukrovinek (čokoláda, žvýkačky a cukrovinky), potraviny (omáčky a rýže) a výživa pro domácí mazlíčky. Kromě toho Mars v regionu provozuje dvě ze svých největších továren. V Poříčí nad Sázavou v České republice funguje jeden z největších výrobních závodů na výrobu nečokoládových cukrovinek v rámci celé společnosti Mars a také středisko vývoje cukrovinkových produktů, v Maďarsku pak továrna v oblasti Csongrád-Bokros produkující krmiva a pochoutky pro psy.
Mars je rodinná firma s více než stoletou historií, která nabízí širokou škálu produktů a služeb pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. S obratem téměř 35 miliard dolarů je společnost globálním byznysem, který vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě: M&M's®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5 ™, SKITTLES®, UNCLE BEN'S®, MARS DRINKS a COCOAVIA®. Mars také zajišťuje veterinární služby v síti veterinárních nemocnic BANFIELD® Pet Hospitals, Blue Pearl®, VCA® and Pet Partners™. Společnost má sídlo ve městě McLean ve Virginii a působí ve více než 80 zemích světa. Pět Principů společnosti Mars - kvalita, odpovědnost, vzájemnost, efektivita a svoboda - inspiruje více než 125 000 spolupracovníků, aby vytvářeli hodnotu pro všechny své partnery. Každým svým počinem tak Mars posouvá svět k lepšímu.
Mars Czech, s.r.o. a NejBusiness.cz
31. ledna 2021
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...