Česko zná 3 nejlepší podnikatelky roku 2020 v oblasti e-commerce. Do kategorie e-Žena v rámci projektu Podnikavá žena, který od roku 2014 pořádá společnost Ženy s.r.o. ve spolupráci s AMSP ČR, se přihlásilo 18 podnikatelek. Široká veřejnost následně vybrala tři nejlepší podnikatelské projekty. E-Ženou roku se stala majitelka internetového obchůdku s vlnou a přízemi Veronika Švecová, dále Kateřina Podzemná vlastnící e-shop s přírodní kosmetikou a majitelka značky Padnoucí podprsenka Šárka Křivánková. Vítězky byly odměněny poukazem v hodnotě 15 tisíc Kč na službu e-Balík Profi od společnosti GLS.
Projekt Podnikavá žena, jehož cílem je finančně podpořit ženy v podnikání, zviditelnit jejich schopnosti a případně jim také poskytnout potřebné poradenství, se konal již po šesté. Počet podnikatelek v Česku rok od roku stoupá a i navzdory panující pandemii koronaviru se jejich počet v první polovině roku 2020 zvýšil téměř o 12 tisíc. Vyplývá to z průzkumu AMSP ČR. V šestém ročníku projektu ve spolupráci s balíkovým přepravcem GLS vznikla zcela nová kategorie e-Žena pro ženy podnikající v e-commerce. Vítězky jako hlavní cenu obdržely poukaz na přepravu balíků v hodnotě 15 tisíc Kč právě od společnosti GLS. „Jsme rádi, že můžeme alespoň třem ženám usnadnit jejich podnikatelské začátky a podpořit rozvoj jejich e-shopu. Služba e-Balík Profi začínajícím podnikatelkám usnadní přístup do české i celoevropské přepravní sítě bez nutnosti složitého uzavírání smlouvy. Navíc díky unikátní možnosti platit za přepravu předplacenými kredity mohou na odesílání balíků výrazně ušetřit,” říká Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
e-Ženou roku 2020 se na základě hlasování veřejnosti stala Veronika Švecová, která začala podnikat v roce 2009 s pletenými a háčkovanými doplňky pro děti. Nyní je majitelkou e-shopu ganella.cz, kde prodává vlnu a příze z přírodních materiálů. „Nejdříve jsem začala tvořit háčkované a pletené doplňky pro mou dcerku, chytlo mě to ale natolik, že věci, které jsem tvořila by má dcera neunosila a začala jsem je tedy nabízet na internetu. K tomu se poté přidaly samotné vlny a příze. Dříve jsme všechny balíčky nosili na pobočku. S nárůstem objednávek už je tento způsob posílání objednávek nereálný, proto jsem moc ráda, že hlavní výhrou v soutěži byl poukaz od společnosti GLS. Naším přáním je navýšit denní počty balíčků a díky výhře to bude rozhodně možné,” komentuje Veronika Švecová výhru v kategorii e-Žena.
Druhou vítězkou nově vzniklé kategorie v soutěži Podnikavá žena je Kateřina Podzemná, kosmetička, která vlastnoručně vyrábí přírodní kosmetiku a vede kurzy, kde zájemce učí, jak si kvalitní kosmetiku vyrobit doma. „Mým mottem je s láskou k sobě, s láskou k přírodě, a když jsme se rozhodli s rodinou žít na polosamotě u lesa v souladu s přírodou a hospodařit, jediné, co nám chybělo, byla přírodní kvalitní kosmetika. Tak jsem se rozhodla, že ji začnu vyrábět sama. Jsem teprve na začátku. Před nedávnem mi byla zkolaudována provozovna a nyní se chystám zprovoznit e-shop. Ráda bych odeslala během letošního roku alespoň 800 balíků,” říká Kateřina Podzemná.
Třetí úspěšnou ženou v e-commerce se s vlastní značkou Padnoucí podprsenka stala podnikatelka Šárka Křivánková. „K podnikání jsem se dostala na mateřské dovolené, když jsem zjistila, že nemám v šatníku jedinou padnoucí podprsenku. Napadlo mě, že i jiné ženy mají podobný problém, a tak to vzniklo. Nyní mám skladem více než 700 kusů spodního prádla osvědčených značek a střihů a k mým plánům v letošním roce patří zřízení e-shopu, přes který budou moci nakoupit jak stávající klientky, tak nové zákaznice. Aktuálně odesílám asi 5 balíků týdně, což jsou objednávky, které udělám osobně nebo poptávkou přes email. Výhra od společnosti GLS je pro mě velkým pomocníkem do začátků mého e-shopu,” uvádí Šárka Křivánková.
GLS Czech Republic s.r.o. je dceřinou společností General Logistics Systems B.V. (s centrálou v Amsterdamu). GLS zajišťuje spolehlivé a vysoce kvalitní služby přepravy balíků pro více než 240 000 zákazníků, doplněné logistickými a expresními službami. „Lídr kvality v balíkové přepravě“, to je hlavní motto GLS. Prostřednictvím vlastních a partnerských společností skupina GLS provozuje síť pokrývající 40 zemí. Díky propracované pozemní síti je GLS jedním z předních poskytovatelů balíkové přepravy v Evropě. GLS působí také v Kanadě a na západním pobřeží USA. GLS má k dispozici vice než 70 centrálních a regionálních třídících středisek a více než 1 400 dep. GLS čítá na 19 000 zaměstnanců, na silnicích 28 000 doručovacích vozidel a vice než 4 000 dálkových nákladních vozidel. Ve fiskálním roce 2019/20 dosáhla GLS obratu ve výši 3,6 miliardy EUR a přepravila 667 milionů balíků.
GLS Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz
18. ledna 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....