BILLA představila první věrnostní kampaň roku 2021

BILLA představila první věrnostní kampaň roku 2021

Společnost BILLA spouští první letošní kampaň. Pro velký úspěch v loňském roce si zákazníci budou moci opět pořídit kvalitní nádobí značky MasterChef ve všech prodejnách BILLA, tentokrát sadu zapékacích mís a profesionálních kuchyňských nožů. Kampaň je podpořena řadou online aktivit, mimo jiné soutěží, ve které se zákazníci budou moci zapojit do kuchařské výzvy Romana Staši, vítěze soutěže MasterChef Česko 2020.

Od 13. 1. do 23. 3. 2021 mohou zákazníci ve všech supermarketech BILLA získat u pokladny za každých utracených 250 Kč jednu nálepku. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou potom zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt.

Nádobí bude možné získat i zdarma. V případě, že zákazníci nakoupí produkty z řad privátních značek BILLA, uloží je do lednice, vyfotí a fotografii následně nahrají na stránku www.billa.cz/masterchef nebo ji zveřejní v Instastories s označením #BILLACZLEDNICE a @BILLA_CZ, zapojí se tím do soutěže o produkty z kampaně. Soutěžit se bude o zmiňované nádobí, celkem 32 výher, ale také o 3 večeře s Romanem Stašou. Více informací o kampani a soutěži zákazníci naleznou na www.billa.cz/masterchef.

„Billa je dlouholetým partnerem soutěže MasterChef a s jednotlivými soutěžícími nebo porotci spolupracujeme, protože máme k vaření velmi blízko. Například díky naší online platformě Gusto Academy nebo tištěnému magazínu Gusto. Navíc měla loňská MasterChef kampaň u zákazníků velmi pozitivní ohlas. Právě z těchto důvodů, jsme se rozhodli znovu nabídnout našim zákazníkům vysoce kvalitní profesionální potřeby pro domácnost. Všichni nyní trávíme více času doma a častěji vaří, tak se všem jistě budou hodit nové nože nebo zapékací mísy MasteChef za zvýhodněnou cenu,“ říká marketingová ředitelka BILLA Lucie Průšová.

Sada nádobí MasterChef obsahuje celkem deset jedinečných kusů kuchyňského vybavení, 4 druhy nožů z řady Perfomance a 6 druhů zapékacích a servírovacích mís. Produkty budou zákazníci moci získat za nasbíraný počet samolepek a doplatek od 59,90 Kč do 329,90 Kč. Vyzvednutí produktů bude možné až do 30. 3. nebo do vyprodání zásob. Produkty MasterChef nelze koupit za běžnou maloobchodní cenu.

BILLA

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 241 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.

REWE International AG

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Zdroj informací

BILLA, spol. s r. o. a NejBusiness.cz

Datum

14. ledna 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.3104 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál