Česká módní značka Bohempia, působící na poli udržitelné módy, roste a expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak o první kamennou pobočku v zahraničí. V současnosti má Bohempia zastoupení i v Austrálii, chystá expanzi na Slovensko a další evropské trhy, a i navzdory celosvětové krizi se v roce 2020 značce podařil růst o 50 %.
Česká streetwearová značka Bohempia, která se šestým rokem zabývá výrobou tenisek, barefoot, oblečení a doplňků z udržitelných materiálů, zejména z konopí, geograficky expandovala a v loňském roce otevřela své první mezinárodní e-shopy. První trh, na který značka úspěšně vstoupila, bylo USA a spustila zde e-shop pod názvem www.bohempiausa.com.
Americká odnož se drží stejné marketingové komunikace jako její základna v Čechách a za své vizuály již stihla získat ocenění za nejlepší tiskovou kampaň týdne “BestAds”, které hodnotí ty nejlepší reklamy na světě ze všech typů médií.
“Příležitosti v rámci expanze jsou obrovské a v Bohempii se je snažíme využít i navzdory poměrně špatnému businessovému roku 2020. USA bylo velkým testem, zda vše zvládneme logisticky a časově zprocesovat, a vyšlo to. Dalším krokem byl vstup do Japonska a výhledově nás čeká i Slovensko a další trhy v Evropě,” vysvětluje zakladatel značky Bohempia Tomáš Rohal.
Právě japonský trh se stal druhou zemí, kam Bohempia na podzim roku 2020 expandovala a spustila online obchod pod názvem Bohempia Japan. Na jaře letošního roku bude následovat avizované otevření kamenné pobočky, a to v šestém největším japonském městě Fukuoka. Pro značku půjde o zcela první fyzickou prodejnu v zahraničí.
„Japonský trh se vyznačuje rychlým tempem růstu. Udržitelná móda je na vzestupu a s tím strmě vzrůstá i obliba udržitelného životního stylu. Konopný textil je zde velmi oblíbený, a dokonce je součástí náboženského směru Šiontismu. I proto věříme, že náš vstup právě sem bude úspěšný. Expanzi považujeme za důležitý motor k růstu a chceme tak motivovat i další značky, nebát se a trochu zariskovat,“ vyzývá Tomáš Rohal.
Bohempia navrhuje a vyrábí oblečení a obuv pouze z udržitelných materiálů, nejčastěji z konopí. Zároveň je jedinou módní značkou na světě, která nepoužívá technické konopí dovezené z Číny, ale dodavatele si pečlivě vybírá. Klade důraz na etickou a vysoce ekologickou výrobu, a proto všechny produkty nesou mezinárodní certifikát “PETA Approved Vegan”.
Bohempia s.r.o. a NejBusiness.cz
8. ledna 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....