Česká značka Bohempia expandovala na zahraniční trhy a otevírá pobočku v Japonsku

Česká značka Bohempia expandovala na zahraniční trhy a otevírá pobočku v Japonsku

Česká módní značka Bohempia, působící na poli udržitelné módy, roste a expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak o první kamennou pobočku v zahraničí. V současnosti má Bohempia zastoupení i v Austrálii, chystá expanzi na Slovensko a další evropské trhy, a i navzdory celosvětové krizi se v roce 2020 značce podařil růst o 50 %.

Česká streetwearová značka Bohempia, která se šestým rokem zabývá výrobou tenisek, barefoot, oblečení a doplňků z udržitelných materiálů, zejména z konopí, geograficky expandovala a v loňském roce otevřela své první mezinárodní e-shopy. První trh, na který značka úspěšně vstoupila, bylo USA a spustila zde e-shop pod názvem www.bohempiausa.com.

Americká odnož se drží stejné marketingové komunikace jako její základna v Čechách a za své vizuály již stihla získat ocenění za nejlepší tiskovou kampaň týdne “BestAds”, které hodnotí ty nejlepší reklamy na světě ze všech typů médií.

“Příležitosti v rámci expanze jsou obrovské a v Bohempii se je snažíme využít i navzdory poměrně špatnému businessovému roku 2020. USA bylo velkým testem, zda vše zvládneme logisticky a časově zprocesovat, a vyšlo to. Dalším krokem byl vstup do Japonska a výhledově nás čeká i Slovensko a další trhy v Evropě,” vysvětluje zakladatel značky Bohempia Tomáš Rohal.

Právě japonský trh se stal druhou zemí, kam Bohempia na podzim roku 2020 expandovala a spustila online obchod pod názvem Bohempia Japan. Na jaře letošního roku bude následovat avizované otevření kamenné pobočky, a to v šestém největším japonském městě Fukuoka. Pro značku půjde o zcela první fyzickou prodejnu v zahraničí.

„Japonský trh se vyznačuje rychlým tempem růstu. Udržitelná móda je na vzestupu a s tím strmě vzrůstá i obliba udržitelného životního stylu. Konopný textil je zde velmi oblíbený, a dokonce je součástí náboženského směru Šiontismu. I proto věříme, že náš vstup právě sem bude úspěšný. Expanzi považujeme za důležitý motor k růstu a chceme tak motivovat i další značky, nebát se a trochu zariskovat,“ vyzývá Tomáš Rohal.

Bohempia navrhuje a vyrábí oblečení a obuv pouze z udržitelných materiálů, nejčastěji z konopí. Zároveň je jedinou módní značkou na světě, která nepoužívá technické konopí dovezené z Číny, ale dodavatele si pečlivě vybírá. Klade důraz na etickou a vysoce ekologickou výrobu, a proto všechny produkty nesou mezinárodní certifikát “PETA Approved Vegan”.

Zdroj informací

Bohempia s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

8. ledna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.7303 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál