L’Oréal opět získala nejvyšší možné ocenění v oblasti korporátní udržitelnosti

L’Oréal opět získala nejvyšší možné ocenění v oblasti korporátní udržitelnosti

Již pátý rok po sobě je společnost L’Oréal označena organizací CDP za světového lídra v oblasti korporátní udržitelnosti. Tato globální nezisková organizace povzbuzuje podniky, aby zveřejňovaly své údaje o životním prostředí, a hodnotí jejich výkon a úsilí o dosažení transparentnosti.

L’Oréal je jedinou společností, která dokázala po dobu pěti let získat skóre „A“ u všech tří environmentálních témat hodnocených CDP: boj proti změně klimatu, ochrana lesů a zajištění bezpečnosti vody. Letos údaje o dopadech na životní prostředí, rizicích a příležitostech zveřejnilo prostřednictvím dotazníků CDP celkem 9 600 společností.

Jean-Paul Agon, Předseda a CEO skupiny L’Oréal řekl: „Toto skóre tří A je uznáním našeho dlouhodobého závazku k udržitelnosti a skvěle odvedené práce našich zaměstnanců po celém světě, společně s našimi dodavateli a partnery. Poprvé v tomto roce se na seznam třech A dostalo deset společností. To stojí za oslavu. Do této silné iniciativy je nyní zapojeno stále více společností. Všichni dělají inspirativní práci pro udržitelný rozvoj a ukazují vůdčí postavení v řešení obrovských hrozeb, kterým náš svět čelí. Udržitelnost není otázkou konkurence: je to kolektivní odpovědnost, kterou musíme brát velmi vážně. Společně to změníme.”

Paul Simpson, CEO organizace CDP, řekl: „Gratulujeme společnosti L’Oréal k jejímu vedení a odhodlání k transparentnosti v oblasti životního prostředí a za to, že se jí podařilo dosáhnout skóre tří A na seznamu CDP již pátý rok po sobě. Mnohem více společností přijímá jistá opatření, což je obzvláště působivé v tomto náročném roce, který je poznamenaný COVID-19. Rozsah rizika pro podniky způsobeného změnou klimatu, odlesňováním a nejistotou vodních zdrojů je obrovský a víme, že příležitosti k akci převažují nad riziky nečinnosti. Náš seznam „A“ oslavuje ty společnosti, které vynikají přípravou na ekonomiku budoucnosti tím, že jednají již dnes.“

Tento úspěch je výsledkem ambiciózních cílů a dlouhodobých opatření společnosti L’Oréal zaměřených na snížení emisí uhlíku, řešení odlesňování v jeho dodavatelském řetězci a zlepšení správy vody. Na základě hluboce zakořeněného závazku k udržitelnosti a hmatatelných výsledků zahájila skupina v červnu 2020 nový program udržitelného rozvoje L'Oréal for the Future (L'Oréal pro budoucnost), který obsahuje seznam ambiciózních cílů v oblasti klimatu, vody, biologické rozmanitosti a přírodních zdrojů pro nadcházející desetiletí.

CDP používá k hodnocení společností podrobnou a nezávislou metodiku, která přiděluje skóre od A do D - na základě komplexnosti zveřejňování, povědomí a řízení environmentálních rizik a demonstrace osvědčených postupů souvisejících s vedením v oblasti životního prostředí, jako je stanovení ambiciózního a smysluplného cíle. Ti, kteří nezveřejňují nebo poskytli nedostatečné informace, jsou označeni písmenem F.

CDP

CDP je nadnárodní nezisková organizace, která vybízí vlády a společnosti, aby snížily své emise skleníkových plynů a chránily vodní zdroje a lesy. Organizace CDP byla investory zvolena lídrem ve výzkumu v oblasti klimatu a ve spolupráci s institucionálními investory s majetkem v hodnotě 106 bilionů dolarů působí na investory a kupní sílu, aby podněcovali společnosti ke zveřejňování a řízení environmentálních dopadů. V roce 2020 zveřejnilo své údaje o životním prostředí prostřednictvím organizace CDP více než 9 600 společností s více než 50% celosvětovou tržní kapitalizací. Následovaly tak stovky měst, států a regionů, které tyto informace zveřejnily, čímž se CDP stala jedním z nejrozsáhlejších mezinárodních zdrojů informací o tom, jak společnosti a vlády postupují při řízení změny přístupu k životnímu prostředí. CDP je zakládajícím členem We Mean Business Coalition. 

L’Oréal

Společnost L’Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L’Oréal se vzájemně doplňuje 36 různorodých značek, které v roce 2019 zaznamenaly obrat přes 29,87 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě 88 000 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L’Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách. V jádru strategie společnosti L’Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 4 100 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. L’Oréal si stanovil ambiciózní cíle udržitelného rozvoje napříč skupinou do roku 2030 a usiluje o posílení svého ekosystému pro inkluzivnější a udržitelnější společnost. Více informací: https://mediaroom.loreal.com/

L´Oréal pro budoucnost

Nový program udržitelnosti společnosti L'Oréal, L'Oréal pro budoucnost, byl uveden v červnu 2020. Na základě hmatatelných výsledků se skupina zavazuje působit v mezích planety a přizpůsobovat se jejím limitům, jak je definováno vědou pro životní prostředí. Společnost L’Oréal proto zavádí nový interní transformační program s měřitelnými cíli, který má omezit dopad všech jejích činností na klima, vodu, biologickou rozmanitost a přírodní zdroje. Tyto nové cíle se zaměří nejen na přímý dopad skupiny, ale také na řešení jejího rozšířeného dopadu souvisejícího s činností jejích dodavatelů a používáním produktů jejími spotřebiteli.

Pokud jde o klima, hlavním cílem společnosti L’Oréal do roku 2030 je snížit emise skleníkových plynů všech oborů o 50% na hotový produkt. Jako člen iniciativy „Business Ambition for 1.5 ° C“ se skupina rovněž zavázala k nulovým čistým emisím do roku 2050. Do roku 2025 dosáhnou všechny její závody uhlíkové neutrality. Mezi další strategické závazky se společnost L'Oréal také zavázala do roku 2030 recyklovat a opětovně používat 100% vody použité v jejích průmyslových procesech a 100% biologických složek pro složení a materiály pro balení bude sledovatelných a získaných z udržitelných zdrojů do konce tohoto desetiletí, ani jedno z nich nebude spojeno s odlesňováním.

Na řešení některých z nejnaléhavějších environmentálních a sociálních výzev, kterým svět čelí, společnost L'Oréal také rozděluje 100 milionů eur na investice zaměřené na regeneraci a rozvoj oběhového hospodářství a 50 milionů eur charitativnímu nadačnímu fondu na podporu vysoce ohrožených žen.

Zdroj informací

L’Oréal a NejBusiness.cz

Datum

11. prosince 2020

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.0827 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál