Už podruhé za sebou se Allianz stala nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku Interbrand Global Brand Rankings pro rok 2020. Hodnota značky vyrostla i během koronavirové pandemie o 7 procent a dostala se na částku téměř 13 miliard dolarů, čímž se zařadila i mezi 40 nejlepších značek na světě.
„Naše zaměření na odolnost, integritu a orientaci na zákazníka se vyplácí. Allianz byla znovu celosvětově uznána jako jednička mezi pojišťovnami, což je fantastická zpráva, která potvrzuje, že to, co děláme, má smysl,“ říká generální ředitel Allianz SE Oliver Bäte.
"Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme značkou číslo jedna v oblasti pojišťovnictví a že jsme si zajistili místo na seznamu čtyřiceti nejlepších globálních značek. Za pouhých deset let se Allianz posunula ze šedesátého sedmého místa s hodnotou téměř pět miliard dolarů na třicáté deváté místo s hodnotou téměř třináct miliard dolarů v letošním roce.
Zatímco polovina značek v Top 100 letos nedokázala růst, hodnota značky Allianz se navzdory krizi zvýšila o sedm procent, čímž se dostala na dvanáct tisíc devět set třicet pět miliard dolarů,“ uvádí ředitel značky a partnerství Allianz SE Christian Deuringer a dodává: "Stanovili jsme si cíl být do roku 2025 mezi dvaceti pěti nejlepšími."
Pro Allianz je toto hodnocení více než povzbudivým znamením rostoucí síly značky, které poukazuje také na rostoucí roli Allianz v životech klientů.
"Během Covid-19 jsme pracovali extrémně tvrdě, abychom splnili náš závazek nejen vůči klientům. Převzali jsme ještě větší roli v životech našich klientů, zaměstnanců i komunit, pomáhali jsme zabezpečit jejich budoucnost a dodávali odvahu i v těchto obtížných časech,“ vysvětluje ředitel pro strategii, marketing a distribuci společnosti Allianz SE Serge Raffard.
"Naše orientace na zákazníka a odolnost nám umožňují srovnávat se se značkami napříč různými průmyslovými odvětvími. Rozmanitost toho, co nabízíme za služby a produkty, se během pandemie také velmi osvědčila,“ upřesňuje Raffard. "Nyní se zaměřujeme i na naše olympijské partnerství, které celosvětově začíná už prvního ledna. A těšíme se na mnoho dalších milníků."
Interbrand každoročně vydává žebříček Best Global Brands, v rámci kterého si klade za cíl určit 100 nejhodnotnějších světových značek. Značky jsou hodnoceny v návaznosti na ekonomický zisk, který lze přiřadit prodejům, roli značky - tedy do jaké míry značka ovlivňuje rozhodnutí o koupi, a nakonec sílu značky, která je stanovena na základě deseti různých interních a externích faktorů.
Kompletní žebříček Top 100 s analýzou růstu, sektoru a trendů v oboru najdete na www.interbrand.com/best-global-brands/.
Allianz a NejBusiness.cz
24. listopadu 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...