Allianz je opět světovou jedničkou v pojišťovnictví

Allianz je opět světovou jedničkou v pojišťovnictví

Už podruhé za sebou se Allianz stala nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku Interbrand Global Brand Rankings pro rok 2020. Hodnota značky vyrostla i během koronavirové pandemie o 7 procent a dostala se na částku téměř 13 miliard dolarů, čímž se zařadila i mezi 40 nejlepších značek na světě.

„Naše zaměření na odolnost, integritu a orientaci na zákazníka se vyplácí. Allianz byla znovu celosvětově uznána jako jednička mezi pojišťovnami, což je fantastická zpráva, která potvrzuje, že to, co děláme, má smysl,“ říká generální ředitel Allianz SE Oliver Bäte.

"Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme značkou číslo jedna v oblasti pojišťovnictví a že jsme si zajistili místo na seznamu čtyřiceti nejlepších globálních značek. Za pouhých deset let se Allianz posunula ze šedesátého sedmého místa s hodnotou téměř pět miliard dolarů na třicáté deváté místo s hodnotou téměř třináct miliard dolarů v letošním roce.

Zatímco polovina značek v Top 100 letos nedokázala růst, hodnota značky Allianz se navzdory krizi zvýšila o sedm procent, čímž se dostala na dvanáct tisíc devět set třicet pět miliard dolarů,“ uvádí ředitel značky a partnerství Allianz SE Christian Deuringer a dodává: "Stanovili jsme si cíl být do roku 2025 mezi dvaceti pěti nejlepšími."

Znamení rostoucí silné značky

Pro Allianz je toto hodnocení více než povzbudivým znamením rostoucí síly značky, které poukazuje také na rostoucí roli Allianz v životech klientů.

"Během Covid-19 jsme pracovali extrémně tvrdě, abychom splnili náš závazek nejen vůči klientům. Převzali jsme ještě větší roli v životech našich klientů, zaměstnanců i komunit, pomáhali jsme zabezpečit jejich budoucnost a dodávali odvahu i v těchto obtížných časech,“ vysvětluje ředitel pro strategii, marketing a distribuci společnosti Allianz SE Serge Raffard.

"Naše orientace na zákazníka a odolnost nám umožňují srovnávat se se značkami napříč různými průmyslovými odvětvími. Rozmanitost toho, co nabízíme za služby a produkty, se během pandemie také velmi osvědčila,“ upřesňuje Raffard. "Nyní se zaměřujeme i na naše olympijské partnerství, které celosvětově začíná už prvního ledna. A těšíme se na mnoho dalších milníků."

Interbrand každoročně vydává žebříček Best Global Brands, v rámci kterého si klade za cíl určit 100 nejhodnotnějších světových značek. Značky jsou hodnoceny v návaznosti na ekonomický zisk, který lze přiřadit prodejům, roli značky - tedy do jaké míry značka ovlivňuje rozhodnutí o koupi, a nakonec sílu značky, která je stanovena na základě deseti různých interních a externích faktorů.

Kompletní žebříček Top 100 s analýzou růstu, sektoru a trendů v oboru najdete na www.interbrand.com/best-global-brands/.

Zdroj informací

Allianz a NejBusiness.cz

Datum

24. listopadu 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3377 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál