Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility, s jízdními koly a automobily.
Značku Peugeot tvoří kreativci, inženýři a designéři, kteří již více než dvě století přeměňují normy a vytváří nové standardy mobility. A právě díky spojení talentů a píle těchto lidí se značka Peugeot nepřestala nikdy vyvíjet a posilovat, aby dokázala s jistotou a sebedůvěrou čelit budoucnosti.
Pro oslavy, které probíhají od 24. srpna do konce roku, bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Samotné oslavy budou zahrnovat několik zásadních kampaní a událostí:
Designéři studia Peugeot Design Lab vytvořili k oslavě 210 let značky speciální logo, které se bude objevovat u všech událostí souvisejících s oslavami.
Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.
Součástí oslav 210. výročí značky Peugeot jsou od 24. srpna do konce roku také akční nabídky zahrnující výkup ojetého vozu na protiúčet a nabídky financování určené zákazníkům nových vozů.
Slogan této mezinárodní kampaně zní „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let trvalé a vyrovnané značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení „By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života.
Tato kampaň bude probíhat prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu2. 26. září, v den 210. výročí, se na sociálních sítích objeví film věnovaný historii značky.
Na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin bude probíhat celosvětová kampaň oslavující 210. výročí značky Peugeot. Obsah nabízený na těchto různých platformách a inspirovaný výročím značky se bude od 1. do 30. října řídit připraveným redakčním plánem. Doprovázet ho bude hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.
Od 1. do 26. září se bude moci veřejnost účastnit volby nejlegendárnějšího vozu značky Peugeot za poslední dvě století. Z hlasování veřejnosti vzejde pouze jeden vítězný vůz.
Mezitím budou týmy studia Peugeot Design, vedené novým ředitelem Matthiasem Hossannem, pracovat na překvapení, které bude představeno v říjnu a které bude bezpochyby dalším klenotem ve sbírce 210 let existence značky.
Vyvrcholením oslav budou dvě exkluzivní on-line akce, které proběhnou v září.
Peugeot a NejBusiness.cz
27. srpna 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....