Emco, rodinná firma a zároveň jedna z největších potravinářských společností v Česku, si na dlouhodobou spolupráci s influencery vybralo agenturu The Hive ze skupiny Konektor Place. Pro první kampaň k příležitosti oslav 30. výroční Emco na trhu The Hive zapojil například herečku Andreu Růžičkovou nebo moderátorku Gabrielu Laškovou. Spolupráce bude pokračovat letní kampaní, která podpoří zájem o letošní cestování po Česku.
Pro rodinnou firmu Emco je rok 2020 významný hned z několika důvodů. Kromě oslav 30 let na trhu letos proběhla i změna ve vedení – zakladatele Zdeňka Jahodu v něm vystřídal syn Martin, který v předchozích letech působil v Emcu jako ředitel marketingového a následně exportního oddělení.
„Emco urazilo od svého založení v roce 1990 obrovský kus cesty, stále je ale hrdou českou rodinnou firmou. Zároveň víme, že nad snídaněmi od nás se schází i nespočet dalších rodin. Právě tento aspekt, jak je důležité, abychom drželi pohromadě, jsme chtěli v kampani vyzdvihnout. Se samotnou realizací už nám pomohla agentura The Hive,“ řekla Štěpánka Borisovová z Emco.
Agentura pro první kampaň vybrala čtyři influencerky – Lucii Křížkovou, Andreu Růžičkovou, Jitku Boho a Gabrielu Laškovou. Ty následně sdílely rodinné fotky z dětství spolu s pokusem o věrnou kopii ze současnosti.
„Na produktech značky Emco spousta z nás vyrostla. Jejich cereálie nás provázejí od dětství, ke značce se proto váže značná nostalgie. I tyto pocity jsme chtěli v kampani zachytit,“ popsal koncept Patrik Rychlý z The Hive.
Emco se za 30 let od svého založení vypracovalo na lídra na tuzemském trhu, který zároveň vyváží do dalších 50 zemí světa. Prostřednictvím kampaně, jejíž součástí byla soutěž o balíčky produktů, děkuje zákazníkům za přízeň. Spolupráce s The Hive tak navazuje na dlouhodobou spolupráci Emco a PR.Konektor, další společnosti ze skupiny Konektor Place.
Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě, a hlavně spolupráci všech sesterských agentur. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.
Konektor Place a NejBusiness.cz
15. července 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....