Startuje The Ship, nová agentura pro digitální demokracii

Startuje The Ship, nová agentura pro digitální demokracii

České vody public relations a public affairs rozčeří The Ship, vlivová agentura pro digitální demokracii. Nový projekt vznikl díky spolupráci komunikační skupiny Konektor Place a konzultační společnosti CGL, která se specializuje na vládní a parlamentní lobbing. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektoru.

The Ship synergicky propojí komunikaci s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agentura bude využívat všech komunikačních disciplín, které dobře fungují v digitální demokracii 21. století – od prvků klasického PR přes eventy a přímý kontakt s cílovými skupinami až po práci se sociálními sítěmi nebo influencery.

Partner pro digitální demokracii

Politika i mediální komunikace se v posledních letech čím dál více přesouvá do online prostředí. Volby se dnes vyhrávají na sociálních sítích a politici i firmy musí pečlivě hlídat svoji image. Vyjádření jednoho influencera může mít na legislativu stejný vliv jako demonstrace nebo článek v novinách – ale i klasická média mají stále svoji váhu, jak ukazují třeba televizní debaty prezidentských kandidátů. Právě na tuto situaci reaguje agentura The Ship. Díky spojení lobbingu, PR a digitální komunikace dokáže využít všechny komunikační kanály k posílení vlivu svých klientů a pomůže jim neztratit se v mediálním a legislativním prostředí.

„Rolí lobbistů je prosazovat zájmy klientů a zároveň doporučit decision makerům na politické scéně vhodné řešení, které je v souladu s veřejným zájmem. Politici při své práci musí silně brát v úvahu, co se píše v médiích – a v poslední době čím dál tím více i to, co zaznívá ze sociálních sítí,“ vysvětluje Daniel Klíma, zakladatel a PA Strategist agentury The Ship, který se skupinou Konektor Place již dříve spolupracoval na několika projektech. „Téma, o kterém se lidé baví na Facebooku a které zazní ve zprávách v televizi, bere politik vážně. Ověřili jsme si, že tato spolupráce funguje, a že jde o správnou cestu,“ říká Klíma.

Koronavirová krize dobře ukázala, jak je pro firmy komunikace s politiky i veřejností důležitá. Kdo dokázal včas reagovat a vysvětlit svou situaci, ten měl výrazně vyšší šanci na veřejnou podporu. Kdo zaváhal, ten se dostal do nevýhodné pozice, často až na hranu bankrotu. Pandemie byla rovněž příkladem toho, jak jsou politici závislí na médiích a sociálních sítích. Ti, kteří nereagovali na témata rezonující na internetu a v televizi, ztratili cenný politický kredit.

„Ať už přijde v dalších týdnech druhá vlna, nebo další rozvolňování, dobrá image bude pro politiky životně důležitá. Pro firmy to znamená příležitost využít síly klasických i sociálních médií k tomu, aby je politici vyslechli a vzali v potaz jejich požadavky,“ dodává Klíma.

Synergie lobbingu a práce s médii

Politické a mediální prostředí se v posledních letech neustále mění a přináší s sebou i nové postupy v rámci public relations a lobbingu. „Žijeme v digitální demokracii. Dnes už nestačí jenom vydat tiskovou zprávu nebo uspořádat tiskovou konferenci. Kdo chce něčeho dosáhnout, musí umět zacházet se všemi moderními komunikačními kanály,“ komentuje Petr Pařízek, zakladatel a PR Strategist The Ship.

„V Konektor Place se dlouhodobě zaměřujeme na propojování kreativity a efektivity. Naprosto zásadní je pro nás integrace komunikace a sladění různých kanálů do jednotné komunikační strategie. Rozšíření naší skupiny o PA je proto logický vývojový krok – The Ship je dalším stupněm integrace našich služeb,“ vysvětluje Rostislav Starý, který je spolu s Jaroslavem Duroněm šéfem a spolumajitelem Konektor Place.

Dlouhodobá spolupráce i krizová komunikace

Díky partnerství s ostatními agenturami Konektor Place může The Ship pomoci firmám v celé řadě oblastí. Vedle úvodních služeb, jako je mediální či politický monitoring, nabídne třeba správu sociálních sítí, na které se specializuje Konektor Social. S jeho pomocí nabízí Ship i tvorbu webového či audiovizuálního obsahu a aplikací nebo třeba kreativní zpracování direct mailů a jiných forem přímého oslovení stakeholderů a decision makerů.

Součástí Konektor Place je i agentura The Hive, která se zaměřuje na práci s influencery a využívá detailní typologii a archetypy vlivných postav sociálních médií. The Ship proto dokáže zasáhnout širokou veřejnost i přesně vymezené cílové skupiny. Pařízek i Klíma mají navíc dlouholeté zkušenosti s krizovou komunikací a managementem reputace značek, takže agentura pomůže firmám proplout obtížnými časy bez ztráty dobré pověsti.

„Na začátku dlouhodobé koncepční spolupráce vypracujeme analýzu mediálních i legislativních rizik a příležitostí. Na základě analýzy pak připravíme strategii, která bude zahrnovat všechny dostupné prostředky a komunikační kanály. Tuto strategii pak realizujeme a svým klientům budeme průběžně informovat o jasně měřitelných výsledcích naší práce,“ vysvětluje Pařízek, který má v PR více než dvanáctiletou zkušenost a v PR.Konektoru patří mezi jeho klienty například Skanska, Hypoteční banka či Sazka. Daniel Klíma s CGL působí zejména v oblasti stavebního práva, regulace energetiky, telekomunikací, bankovnictví a průmyslu.

„The Ship ale nabídne také okamžitou krizovou komunikaci a bleskové řešení konkrétních problémů nebo spolupráci na bázi projektů. Jsme tým zkušených PR a PA expertů s perfektní znalostí oblastí, ve kterých se pohybujeme. Rozumíme svým klientům i tomu, co potřebují – a nabízíme celou řadu nástrojů, jak těchto cílů dosáhnout,“ uzavírá Pařízek.

Pařízek bude společně se společností CGL také spolumajitelem agentury The Ship. Dalšími vlastníky pak budou startupový inkubátor First Partners a El Paso Investments, společnost zastřešující inovace v rámci Konektor Place.

The Ship

The Ship je vlivová agentura pro digitální demokracii. Kombinujeme prvky moderního PR, lobbingu a digitální komunikace tak, abychom pomohli společnostem efektivně předávat své myšlenky a aktivně působit ve veřejné sféře. Public Relations a Public Affairs jsou dvě různé cesty k dosažení byznysových zájmů, které však nejlépe fungují v synergii. My tuto synergii umíme vytvářet.

CGL

Jsme konzultační společnost specializovaná na vládní a parlamentní lobbing. Pomáháme našim zákazníkům uplatnit svůj hlas a ovlivnit rozhodovací proces českého politického systému. Jsme vám k službám.

Konektor Place

Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě, a hlavně spolupráci všech sesterských agentur. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.

Zdroj informací

The Ship a NejBusiness.cz

Datum

9. července 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.3798 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál