Společnost Total představila nové obaly pro celou řadu svých maziv značek TOTAL a ELF. Na první pohled upoutají nové barvy, štítky a ergonomičtější design. Snížení hmotnosti obalů ušetří díky úsporám surovin za rok emise 9 500 tun CO2. To přispívá k dosahování cílů společnosti, stát se předním zodpovědným dodavatelem energie.
Nové obaly TOTAL a ELF jsou krokem vpřed. Jsou praktičtější a snáze čitelné i v detailech. Kdo někdy nezažil pohled na řadu motorových olejů na polici a nevěděl, který z nich vybrat? S novými obaly TOTAL mohou spotřebitelé na první pohled poznat produkt, který potřebují, a to díky barevnému rozlišení: platinová barva pro nejvyšší úroveň, stříbrná pro střední a bronzová pro výrobky základní řady. Zákazníci pak mohou získat detailní informace o výrobku, který potřebují z nového štítku, který je mnohem přehlednější a snáze čitelný.
Základní produktové informace jsou situovány okolo loga firmy ve stylu palubní desky automobilu. Zobrazují viskozitu, certifikáty výrobku a QR kód, který lze použít k rychlému potvrzení pravosti. Takovýto štítek se zásadně odlišuje od ostatních a představuje pokrok v předávání informací o mazivech.
Nové obaly nabízejí nový design a ergonomičtější držení, které usnadňuje úchop i přenášení. Uzávěry obalu byly také funkčně inovovány pro snadnější výměnu a doplňování maziv, a také abychom zvýšili ochranu proti padělání.
„Vždy jsme nabízeli produkty, které jsou pro zákazníky velmi snadno rozpoznatelné,“ říká Lukasz Semeniuk, Managing Director, CE HUB, Total ČR. „Dnešní zákazníci však potřebují různé informace o produktech a o tom, jak je používat, a proto jsme se rozhodli naše obaly inovovat co do tvaru, barvy a štítku. Úkolem bylo udržet výrazný design, aby zákazníci naše produkty TOTAL a ELF ještě snáze rozpoznali. Myslím, že jsme našeho cíle dosáhli a výsledky jsou vynikající,“ dodává.
Nové obaly TOTAL a ELF jsou postupně zaváděny na všech trzích, kde jsou tyto značky k dispozici.
Total Lubricants je světovým lídrem ve výrobě a distribuci maziv, s 41 výrobními místy po celém světě a více než 5 800 spolupracovníky ve 150 zemích. Total Lubricants nabízí inovativní, vysoce výkonné a ekologické výrobky a služby svého výzkumného a vývojového centra, které čítá více než 130 výzkumných pracovníků. Total Lubricants je nezbytným partnerem pro automobilový, průmyslový a námořní trh.
Total je celosvětový výrobce a dodavatel energie, přední mezinárodní společnost obchodující s plynem a oleji a významný hráč v oblasti snižování CO2 Total ve světě zaměstnává 100 000 lidí, kteří pracují na výzkumu a poskytování lepší, spolehlivější, čistší, efektivnější a inovativní energie dostupné co největšímu počtu zákazníků. Total působí ve 130 zemích světa a jeho snahou je, aby aktivity společnosti měly pozitivní a trvalý přínos v hospodářské, sociální i environmentální oblasti.
Společnost Total Marketing & Services vyvíjí a prodává ropné produkty a související služby. Ve 110 zemích zaměstnává 31 000 zaměstnanců a její výrobky a služby se prodávají ve 150 zemích světa. Síť 16 000 čerpacích stanic v 65 zemích každý den obslouží více než 8 milionů zákazníků.
Total Česká republika s.r.o. je součástí Total Marketing & Services, obchodní divize koncernu Total, čtvrté největší olejářské společnosti na světě. Se sídlem v Praze působí v České republice již od roku 1991. Hlavními činnostmi společnosti jsou obchod s automobilovými oleji pod obchodními značkami Total a Elf, dále pak obchod s průmyslovými mazivy, pohonnými hmotami, speciálními kapalinami a leteckými benziny na letištích v Praze a Karlových Varech. Obchod s asfaltem je realizován i prostřednictvím vlastní výroby a skladů asfaltů v Kouřimi. K produktům poskytují i služby technické podpory a odborného poradenství.
Total Česká republika s.r.o. a NejBusiness.cz
2. července 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....