Recyklovatelnost automobilů je hlavní výzvou automobilového průmyslu pro příští roky. Skupina PSA a značka Peugeot se zavázaly optimalizovat využívání zdrojů a upřednostňovat při výrobě vozů ekologické nebo recyklované materiály, aby se trvale zajistilo fungování recyklačního řetězce a snížila se ekologická stopa vozů.
Do roku 2060 bude na Zemi žít deset miliard lidí. OECD odhaduje, že se zdvojnásobí množství používaných surovin, aby se udrželo tempo růstu, což způsobí dvakrát větší tlak na životní prostředí.
Vzhledem k tomu, že dopad automobilů na životní prostředí je dvojí –prostřednictvím využívání přírodních zdrojů a prostřednictvím způsobu jejich recyklace po ukončení životnosti (recyklace vyřazených vozidel), bere tuto otázku v úvahu mnoho výrobců. Aby mohli plnit svou společenskou odpovědnost, snižovat riziko závislosti a výrobní náklady, musí najít řešení pro:
Zohlednění dopadů na životní prostředí při koncipování nových vozů je hlavním tématem, na které konstruktéři v poslední době zaměřili největší pozornost. Všechny nové vozy musí již od fáze návrhu zahrnovat recyklované materiály, jež jsou posuzovány z hlediska vhodnosti pro výrobu a životnosti.
Dopad průmyslového odvětví na životní prostředí je pro značku Peugeot prioritou a při pohledu na její nejnovější modely je zřejmé, že se tato snaha promítá do konkrétních úspěchů, protože vozy Peugeot dnes dosahují rekordní úrovně využívání přírodních a recyklovaných materiálů.
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
Peugeot a NejBusiness.cz
17. června 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....