Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výzvu z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech a nabízí tak možnost získání dotace na realizaci projektů z oblasti marketingových aktivit destinací cestovního ruchu. Celkem je v tomto podprogramu připraveno až 60 milionů korun. Výzva k předkládání žádostí je otevřena do 30. 6. 2020.
„Program marketingové aktivity v cestovním ruchu je zaměřen na podporu propagace destinací cestovního ruchu a turistických cílů v České republice. Význam aktivit organizací v cestovním ruchu vnímám dlouhodobě jako zásadní pro rozvoj cestovního ruchu v regionech a pro usměrnění návštěvnosti. V souvislosti s důsledky COVID-19 však destinační marketing získává naprosto klíčovou roli pro restart odvětví cestovního ruchu, které patří mezi nejpostiženější sektory národního hospodářství,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu nabízí prostřednictvím tří dotačních titulů možnost získání dotace pro žadatele z řad krajských a oblastních certifikovaných organizací destinačního managementu a zastřešujících organizací s celostátní působností v oblasti tvorby národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Výše dotace činí až 50 %z celkových uznatelných nákladů akce, maximálně však 2,5 mil. Kč, resp. 5 mil. Kč v případě dotačního titulu č. 3. Realizace i financování akce mohou být dokončeny až v prosinci 2021.
MMR chce tímto krokem podpořit jak realizaci marketingových kampaní na podporu cestování v ČR, tak i důležité aktivity pro strategické plánování destinací, jakými jsou tvorba a aktualizace strategických dokumentů destinace nebo marketingové výzkumy.
Ministryně Klára Dostálová dodává: „Máme za sebou všichni velmi složité období, ale pro podnikatele v cestovním ruchu a provozovatele turistických atraktivit další těžké období začíná a potřebují naši pomoc. Myslím, že všichni můžeme cestovnímu ruchu pomoci tím, že vyrazíme na výlet nebo prodloužený víkend a využijeme služeb v destinacích. Věřím, že destinační společnosti připraví celou řadu zajímavých tipů a inspirace na výlety jak do známých, tak dosud neobjevených koutů naší krásné země.“
Ministerstvo pro místní rozvoj a NejBusiness.cz
1. června 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....