Majitel nového auta si při jeho koupi sjedná havarijní pojištění. Každý rok za něj platí stejně nebo dokonce víc. Jeho auto ale přitom každý rok ztrácí hodnotu, od které se cena pojištění odvozuje. „Ideálně by si tedy lidé měli ve smlouvě na havarijní pojištění hodnotu auta pravidelně aktualizovat, aby zbytečně nepřepláceli. To ale dělá málokdo, proto jsme se rozhodli, že budeme cenu pojištění u mladých aut zlevňovat automaticky, každý rok o 7 procent. Přijde nám to normální,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje. Takzvané Zlevňující havarijko je hlavní změnou v kompletně novém pojištění vozidel, které Direct začal nabízet 27. května.
Kromě Zlevňujícího havarijka Direct nově nabízí také službu, kterou nazval Pojištění nezaviněné bouračky. To klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit škodu pojišťovně, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí do Directu. „My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostane klient přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Nejlépe lidé výhody tohoto pojištění pochopí, když si představí, že by je třeba naboural Bulhar v Maďarsku a oni by se museli složitě domlouvat na řešení škody v cizí řeči. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě,“ podotýká Maťašeje. Neomezená asistence, která je skutečně neomezená
Další velká změna se týká asistencí, u kterých Direct nově zavedl čtyři pevné varianty asistencí. „Pojmenovali jsme je jednoduše podle velikostí oblečení S, M, L, XL. Každý tak na první pohled pochopí, že čím větší varianta asistence, tím větší pomoc,“ vysvětluje Maťašeje. Kromě varianty S se bude asistence automaticky vztahovat i na nepojízdnost kvůli poruše. U nejmenší varianty půjde porucha připojistit. Velkým tahákem má být také asistence XL, která je skutečně bez limitů, klient si tak může nechat například odtáhnout auto do servisu podle své volby. „Kromě těchto tří největších změn je toho ale ještě mnohem víc – máme nový sjednavač pojištění na internetu, nové pojistné podmínky psané tak, aby jim každý rozuměl a další dílčí změny. Lidé se vše dozví na našich stránkách, mohou nám zavolat, napsat na e-mail nebo se za námi stavit na jednu z našich poboček,“ dodává Maťašeje.
Direct pojišťovna a NejBusiness.cz
29. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....