Mattoni nově rozšířila své portfolio v segmentu ochucených minerálních vod. Spojením přírodní perlivé minerální vody Mattoni a přírodních aromat vznikla osvěžující novinka Mattoni Esence. Je bez cukru a sladidel a nabízí 3 oblíbené příchutě citron, pomeranč a malinu.
Nabízí čistou, osvěžující a nesladkou chuť, kterou přirozeně vede minerální voda Mattoni i bez přidaného cukru. Mattoni Esence je ideální volbou pro všechny, kteří dbají na správný pitný režim bez cukru, umělých sladidel a barviv a zároveň mají rádi jemnou ovocnou chuť.
„Mattoni Esence je pro ty, kteří myslí na své zdraví a zároveň hledají originální osvěžení. Propojuje benefity přírodních minerálů Mattoni s přírodní složkou ovocných esencí,“ uvedl k novince manažer značky Mattoni Jan Kolafa.
Kreativu kampaně pro Mattoni připravila agentura MilanoPraha. „Na tomto konceptu mě zaujalo, že jde o naprostou novinku ve způsobu ochucení Mattoni. Jediná kapka, kterou ve spotu vidíme, představuje přidanou esenci dodávající minerální vodě čistou ovocnou chuť. Spot zdůrazňuje výjimečnost receptury a originalitu Mattoni Esence,“ uvedl režisér David Ticháček.
Nová edice Mattoni Esence je v prodeji v lahvích o objemu 1,5 l s doporučenou MOC 16,90 Kč
Mattoni je ikonická značka neodmyslitelně spojená s motivem orla již od roku 1873. Přírodní středně mineralizovaná minerální voda s vyváženým poměrem draslíku, hořčíku a vápníku, které jsou nezbytné pro lidské zdraví. Rodí se v hloubce 125 až 230 metrů v panenské přírodě u Karlových Varů. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává její nezaměnitelnou chuť. K dostání je v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě a nabízí širokou nabídku ochucených variant.
Značka Mattoni je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě, s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do téměř 20 zemí světa, vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Slovensku, Maďarsku a Bulharsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo.
Mattoni a NejBusiness.cz
21. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....