Společnost Colgate-Palmolive se zavazuje darovat výrobky v souhrnné hodnotě přesahující 1,4 milionu korun Českému červenému kříži a nadaci Krása pomoci, aby tak pomohla v boji proti šíření onemocnění COVID-19 v České republice. Tato iniciativa je součástí globálního úsilí společnosti, která zahrnuje také podporu celosvětové kampaně #SafeHands Světové zdravotnické organizace (WHO), v rámci, které Colgate-Palmolive vyrobí a daruje 25 milionů mýdel.
V reakci na pandemii se Colgate také zavázal darovat po celém světě zdravotnické a hygienické potřeby v hodnotě 20 milionů dolarů komunitním organizacím, které mají dále možnost distribuovat tyto produkty těm, kteří je nejvíce potřebují.
V České republice se společnost Colgate-Palmolive spojila s Českým červeným křížem a Nadací Krása pomoci a věnuje jim výrobky v souhrnné hodnotě přesahující 1,4 milionu korun. Tento dar pomůže potřebným v místních komunitách získat přístup k základním hygienickým produktům, včetně zubních kartáčků, zubních past, ústních vod a sprchových gelů.
Podle WHO, která poskytuje aktuální poradenství pro veřejnost ohledně COVID-19, je řádné mytí rukou nezbytné pro zpomalení šíření nemoci. Výzvou však zůstává omezený přístup ke kvalitnímu mýdlu a nedostatek znalostí o tom, jak si správně mýt ruce, zejména v řadě ohrožených skupin ve společnosti.
Aby společnost Colgate-Palmolive pomohla překonat tyto překážky, oznámila 3. dubna 2020 mobilizaci svých pěti výrobních závodů na třech kontinentech, které vyrobí 25 milionů mýdel. Výroba byla zahájena od 27. dubna 2020. Mýdlo bude speciálně zabalené s jasnými pokyny k doporučenému mytí rukou k posílení dopadů kampaně WHO #SafeHands a k zajištění, že bude správné mytí rukou dodržováno i v budoucnu.
Pro zvýšení povědomí o správném mytí rukou propaguje společnost Colgate-Palmolive výzvu WHO #SafeHands napříč různými mediálními platformami a angažuje i globální ambasadory, jako je Michael Phelps, který je tváří probíhající iniciativy značky Colgate s názvem „Save Water“.
„Společnosti nyní musí spojit své síly pro dobro všech. Je to jeden z nejdůležitějších způsobů, jak můžeme zastavit šíření viru," uvedla Aneta Písecká, Retail Marketing Manager Colgate pro Česko a Slovensko a dodává: „Nyní více než kdykoli předtím musíme dělat vše proto, abychom pomohli místním komunitám a chránili ty, kteří to potřebují, a to včetně pracovníků v první linii a všech zapojených organizací, které v současné situaci poskytují tak neuvěřitelnou podporu potřebným."
Společnost Colgate-Palmolive je předním globálním výrobcem produktů pro spotřebitele se zaměřením na ústní péči, osobní péči, péči o domácnost a výživu domácích mazlíčků. Společnost Colgate-Palmolive celosvětově zaměstnává více než 34.000 zaměstnanců a prodává své výrobky ve více než 200 zemích a oblastech po celém světě, a to pod mezinárodně uznávanými značkami jako je Colgate, Palmolive, elmex, Tom’s of Maine, Sorriso, Speed Stick, Lady Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sanex, Filorga, eltaMD, PCA Skin, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline a Suavitel, a také Hill’s Science Plan a Hill’s Prescription Diet.
Společnost Colgate-Palmolive je rovněž uznávána pro své čelní postavení a inovativní přístup podporující environmentální udržitelnost a kvalitu komunitního života, včetně úspěchů dosažených v oblasti ochrany vody, snížení tvorby odpadů, podpory recyklovatelnosti a zlepšování zdraví ústní dutiny dětí prostřednictvím programu Bright Smiles, Bright Futures, který od roku 1991 dosáhl k více než 1 miliardě dětí. Více informací o globálních obchodních aktivitách společnosti Colgate-Palmolive naleznete na webových stránkách společnosti na colgatepalmolive.com.
Colgate-Palmolive a NejBusiness.cz
18. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....