Společnost BILLA pokračuje v podpoře zdravotníků v jejich maximálním nasazení zajišťováním základních potravin a zasílá ovoce bohaté na vitaminy do Nemocnice Mariánské Lázně.
Celé Chebsko, a hlavně Mariánské Lázně, patří mezi nejvíce zasažená místa v Karlovarském kraji virem COVID-19. Právě Karlovarský kraj je po Hlavním městě Praha nejnakaženějším v přepočtu na 100 000 obyvatel.
Z tohoto důvodu se BILLA rozhodla darovat zdravotníkům Nemocnice Mariánské Lázně 200 kilo jablek a 300 kilo pomerančů, tedy na 2 500 ks ovoce. Zásilku plnou vitaminů převzala ve čtvrtek ředitelka nemocnice Veronika Kropfreiterová z rukou Alice Parchavé, vedoucí prodeje společnosti BILLA. Mariánští zdravotníci si tak mohli doplnit během dlouhých víkendových služeb potřebnou energii a vitaminy.
„Tento druh pomoci nás velmi těší. Pomáhat těm, kteří jsou v přední linii je výrazem solidarity a gestem, jak můžeme poděkovat zdravotníkům, jejichž práce si vážíme. Doufáme, že zdravotníkům čerstvé ovoce pomůže dodat energii a tolik potřebné vitaminy,“ říká generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka.
Nemocnice Mariánské Lázně je spolu s pražskými nemocnicemi Na Homolce a Fakultní nemocnicí Motol již třetím zdravotnickým zařízením, kterému BILLA v krátké době ovoce poskytla.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 233 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 78 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i nedávné ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2019, ve které se na 1. místě umístilo hned 6 produktových novinek společnosti BILLA.
Více informací na: www.billa.cz.
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o. a NejBusiness.cz
6. května 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....