Konica Minolta posiluje v segmentu automotive

Konica Minolta posiluje v segmentu automotive

Konica Minolta pomůže zákazníkům z oboru automotive s akvizicí nových klientů, zvýšením zákaznické spokojenosti a s komplexním řízením obchodních procesů. Vyvinula proto vlastní obchodní systém s názvem Automotive CRM, který je určen pro dealery všech značek automobilů. Díky certifikaci řešení společností Microsoft je Automotive CRM dostupný na všech světových trzích.

„Dlouhodobým cílem Konica Minolta je posílit pozici poskytovatele softwarových řešení také o vlastní produkty s přidanou hodnotou. Nové řešení proto vychází z našich dlouholetých zkušeností z oblasti řízení firemních procesů a z úzké spolupráce přímo s prodejci prémiových vozů. Díky tomu se nám podařilo vyvinout řešení, které odráží skutečné potřeby a reálnou činnost těchto společností,“ uvedl Tomáš Pavlíček, produktový ředitel společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech.

Systém Automotive CRM je určen zejména prodejcům vozů, kterým významně pomáhá v jejich efektivní práci se zákazníky, zlepšuje správu a především prodej i výkup vozidel. Celý obchodní systém je zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů. „Dnešní zákazníci jsou velmi nároční na kvalitu služeb a silná konkurence na trhu nutí dealery vozů znát požadavky svých klientů v předstihu, predikovat jejich potřeby a usilovat o nové zákazníky jinými komunikačními kanály, než jak tomu bylo ještě před několika lety. Řešení Automotive CRM je pro splnění těchto cílů výborným nástrojem,“ doplnil Pavel Vaněk, marketingový a obchodní ředitel Konica Minolta IT Solutions Czech.

Mezi klíčové funkce systému patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, či správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta. Automotive CRM nabízí rovněž přehledné a jednoduché ovládání vycházející z produktů Microsoft Office. Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.

Zejména tyto funkcionality byly důvodem k certifikaci systému společností Microsoft na mezinárodní úrovni a jeho zařazení mezi nabízené produkty online obchodu AppSource. Tato certifikace potvrzuje nejvyšší technologickou úroveň partnerského řešení postaveného na platformě Microsoft Dynamics 365. Prodejcům vozů umožňuje výhodnější a flexibilní pořízení aplikace, rychlé nasazení standardních funkcí i následnou podporu a rozvoj na míru.

Více informací o celém řešení, funkcionalitách a jeho využití je k dispozici na produktových stránkách automotivecrm nebo na stránkách obchodu AppSource.

O společnost Konica Minolta IT Solutions Czech

Konica Minolta IT Solutions Czech byla založena roku 1998 pod názvem WEBCOM, má 180 pracovníků a je českým dodavatelem komplexních podnikových informačních systémů a řešení na platformách společnosti Microsoft. Své zastoupení má také v Polsku, kde pečuje o zákazníky zejména z oblasti automotive.

V roce 2015 proběhlo v rámci akvizice začlenění dřívějšího WEBCOMu do skupiny Konica Minolta. Jako součást ukončení akvizičního procesu následně společnost do začátku roku 2019 vstoupila pod novým jménem Konica Minolta IT Solutions Czech. Firma i nadále zůstává na trhu samostatným subjektem fungujícím pod vlastní značkou. Svým zákazníkům poskytuje ucelené služby v oblasti IT technologií a díky zázemí skupiny Konica Minolta může nabídnout jednotné řešení rozšířené o produkty Konica Minolta.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb.

Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

Zdroj informací

Konica Minolta a NejBusiness.cz

Datum

29. dubna 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7717 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál