Unilever pomáhá chránit životy i živobytí před pandemií Covid-19

Unilever pomáhá chránit životy i živobytí před pandemií Covid-19

Společnost Unilever tento týden oznámila širokou škálu opatření, kterými podpoří boj proti pandemii koronaviru (Covid-19). Veškeré kroky společnosti jsou navrženy takovým způsobem, aby pomáhaly chránit životy i živobytí všech lidí, kteří jsou se společností jakkoliv spjati – od spotřebitelů a komunit přes obchodní partnery a dodavatele až po samotné zaměstnance. Aktivně pomáhají všechny divize společnosti také v České a Slovenské republice.

Spotřebitelé a lokální komunity

Unilever přispěje 100 miliony euro na pomoc v boji proti pandemii darováním mýdel, dezinfekčních prostředků i potravin. To zahrnuje:

  • Dary ve formě mýdel a dezinfekčních prostředků ve výši nejméně 50 milionů euro pro tzv. akční platformu Světového ekonomického fóra (WHO). Ta podporuje mezinárodní zdravotnické organizace, jež v současné situaci významně pomáhají.
  • Unilever přizpůsobí své stávající výrobní linky tak, aby produkovaly více dezinfekčních prostředků, které budou vhodné pro využití v nemocnicích, školách a v dalších institucích.
  • V České a Slovenské republice Unilever také aktivně pomáhá. Dezinfekčními produkty značek Savo, Domestos a Cif jsme prozatím podpořili řadu větších i menších organizací v místech, kde působíme, zejména domovy pro seniory. Mezi podpořenými je také několik nemocnic (FN Motol, Nemocnice Na Bulovce, Nemocnice Na Homolce, Thomayerova nemocnice, Vinohradská nemocnice). Dezinfekční prostředky putovaly také do Potravinové banky Olomouckého kraje.Velkými objemy potravin značek Hellmann’s, Knorr a Lipton český a slovenský Unilever obdaruje Českou federaci potravinových bank a Potravinovou banku Slovensko, jež potraviny dále distribuují charitativním organizacím nebo přímo lidem v nouzi, včetně seniorů.
  • Divize Unilever Food Solutions a tým, stojící za značkami Hellmann‘s a Knorr, potravinami obdarovaly projekt Breakfaststory, jenž spolu s Jídelnou Kuchařek bez domova nabízí „obědový karanténa-speciál“, tedy obědy a jejich rozvoz po Praze. Cena z prodejů putuje na obědy pro seniory nebo nově také pro maminky samoživitelky.
  • Značka Urban Monkey rozdá 6 000 vzorků těm, kteří nonstop bojují za zlepšení aktuální situace. Balíčky zamíří k doktorům a zdravotním sestrám, k designérům a švadlenám, které šijí roušky, k pracovníkům v IT sektoru, kteří přispívají k boji proti koronaviru, pracovníkům MPO ČR nebo k dobrovolníkům, pomáhajícím seniorům.
  • Divize péče o tělo podpoří Český červený kříž sprchovými gely Radox a další kosmetikou do balíčků, včetně značek Dove, Dove Men+Care, AXE či Zendium.
  • Zmrzliny naší společnosti, například Míša či Algida, vykouzlí úsměvy na tvářích dětí z Klokánka – Fondu ohrožených dětí.
  • Značka přírodní kosmetiky Schmidt’s podpoří mýdly neziskovou organizaci Dobré víly dětem, která aktuálně poskytuje roušky dětem z dětských domovů.
  • B2B divize Unilever Food Solutions vytvořila iniciativu #KuchařiSobě na svém profilu na Facebooku, kde komunita kuchařů navzájem sdílí rady a tipy, jak tuto situaci přečkat.

Zaměstnanci

Unilever udělá maximum proto, aby ochránil své zaměstnance, jejichž příjmy by mohly být ohroženy v důsledku současné situace na trhu. Veškerá opatření se budou vztahovat jak na naše zaměstnance, třetí strany, tak i další osoby, pracující ve všech našich lokacích. Podpora Unileveru bude poskytnuta ohroženým zaměstnancům nebo spolupracovníkům v případě, že se na ně nevztahují již platná nařízení a podpora občanů jednotlivých vlád. Toto platí také pro zaměstnance v České i Slovenské republice.

Alan Jope, generální ředitel společnosti Unilever, k tomuto kroku dodává: „Jsme hluboce zarmouceni dopadem, který má koronavirus na lidské životy po celém světě. Svět čelí největší zkoušce za celá desetiletí. Naše týmy, především ti lidé, kteří jsou nyní v první linii ve výrobních závodech, distribučních centrech i v obchodech, odvádějí úžasnou práci. Stále tvrdě pracují na tom, abychom mohli vyrábět co nejvíce hygienických a potravinových produktů, které jsou nyní nejvíce žádané.

Věříme, že darování mýdel, dezinfekčních prostředků a potravin ve výši 100 milionů euro významně přispěje k ochraně životů mnoha lidí a že díky zabezpečení příjmů a pracovních míst našich zaměstnanců dodáváme alespoň nějakou jistotu během těchto těžkých časů. Naše stabilita na trhu a vysoký obrat znamenají, že můžeme, a především bychom měli tuto pomoc a podporu poskytovat, co nejvíce to půjde.“

Zdroj informací

Unilever Česká republika NejBusiness.cz

Datum

27. dubna 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.808 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál