Samsung v Česku testuje nástroje, které následně zavádí na globální trh

Samsung v Česku testuje nástroje, které následně zavádí na globální trh

O tom, že je Česká republika výraznou technologickou destinací, svědčí například praxe jihokorejské technologické společnosti Samsung Electronics. V posledních letech již několikrát implementovala nejnovější nástroj nebo postup nejprve v tuzemsku a až po testovacím období jej pustila na globální trh. Těží z toho samozřejmě i české firmy, které si Samsung vybírá jako své partnery a dodavatele. Dvěma z nich jsou například společnosti Conectart a Daktela. Společně pro Samsung vytvořili unikátní hlasově ovládané IVR, které zkrátilo průměrný hovor se zákazníkem o 75 %.

Společnost Samsung Electronics se před více jak rokem rozhodla, že usnadní a zefektivní odbavování klientů na své zákaznické lince. Ke spolupráci vyzvala firmu Conectart, provozovatele největších call center u nás a technologického experta, společnost Daktela. První novinkou, s jejíž implementací firmy začaly, bylo začlenění aplikace WhatsApp mezi zákaznické komunikační kanály. „Na začátku jsme se společností WhatsApp museli řešit to, abychom mohli vůbec použít stejné číslo pro infolinku i aplikaci. S tím se ještě nikdy nesetkali a nějaký čas jsme se zasekli právě na tomto bodě. Ostatně prý jsme to řešili jako jedni z úplně prvních na světě,“ říká Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart.

WhatsApp umožňuje rychlé a pohodlné propojení s operátory, kteří jsou k dispozici 24 hodin denně a první odpověď zákazník dostává průměrně do jedné minuty. Výhodou tohoto typu komunikace je možnost zaslání fotografie nebo snímku obrazovky. Ta často operátorovi usnadní rozpoznat vzniklý problém. Češi byli vůbec první, kteří mohli tuto novinku využívat a na základě zkušeností z českého trhu se Samsung rozhodl zavést novou formu podpory i v zahraničí. U nás ji nejčastěji využívají stávající uživatelé aplikace, kteří by ji, na základě sebraných dat o spokojenosti zákazníků NPS, doporučili i svým nejbližším. Před více jak rokem, kdy s WhatsAppem Samsung na zákaznické podpoře začínal, jej využívaly desítky zákazníků měsíčně, dneska jsou to už ale tisíce.

Kromě toho Samsung s Conectartem zlepšili i telefonické propojení a běžný rozcestník infolinky nahradili hlasovým informačním systémem IVR. „S hlasovým rozcestníkem už se setkal asi každý, kdo volal na nějakou zákaznickou linku. Nahraný hlas vyjmenovává možnosti a vy pro výběr jedné konkrétní zmáčknete přiřazenou číslici. My jsme ale pro Samsung připravili hlasově ovládaný systém. Zákazník tedy zavolá a hned v úvodu řekne, proč volá. Systém jeho hlasové sdělení zanalyzuje a ihned přepojí. Tím se průměrná doba odbavení zkrátila ze 2 minut na cca 30 sekund,“ vysvětluje Studnička.

Důvodem tak dlouhého čekání na spojení bylo široké spektrum produktů, které Samsung má a ke kterým nabízí klientskou podporu. Tyto dvě novinky do sebe navíc skvěle zapadají. Pokud se v tuto chvíli zákazník dovolá na zákaznickou linku a jsou před ním více jak dva volající, systém automaticky zařazuje hlášku, že svůj dotaz mohou na stejném čísle řešit i přes WhatsApp. Tam se jim odpovědi dostane nejpozději do jedné minuty, což znamená daleko spokojenějšího zákazníka.

„Jsme velmi rádi, že ve spolupráci se společností Conectart můžeme krok za krokem inovovat a vylepšovat služby pro zákazníky Samsung a jsme pyšní na to, že některé z těchto inovací, které implementujeme nejdříve lokálně jsou adoptovány i v dalších regionech a postupně rozšiřovány i v dalších zemích, kde má Samsung Electronics své zastoupení.“ dodává Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb Samsung Electronics Czech and Slovak.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. je členem investiční skupiny KKCG. 

Zdroj informací

Conectart a NejBusiness.cz

Datum

23. dubna 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.8235 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál