V posledních týdnech to na mnoha místech vypadá, jako kdyby se zeměkoule přestala otáčet. Nemoc si nevybírá a stejně tak dopady vládních opatření. Vážně postižena jsou mnohá odvětví napříč průmyslovým i obchodním sektorem. Proč mají virtuální asistenti i v těchto bouřlivých časech navrch? Disponují totiž jedinečnými přenositelnými schopnostmi: pracovat s jakýmkoli druhem podnikání, na jakémkoli místě na světě.
V lepším případě vás právě probíhající pandemie a opatření zavedená pro její zmírnění vůbec nepostihly. Tím lépe, máme za vás radost. Možná se teď ale právě nacházíte v nepříjemné situaci a potřebujete urgentní praktickou pomoc. I přes veškerý chaos je důležité zachovat si „obchodní mozek“, efektivně využívat svůj čas, a hlavně se přizpůsobit momentální nepřívětivé situaci.
Virtuální asistenti z týmu myTimi se zaměřují na malé a střední podniky, které byly pod tíhou událostí posledních týdnů nuceny rychle se aklimatizovat v novém obchodním prostředí a přehodnotit pilíře svého podnikání. Prostřednictvím chytrého marketingu jim přivádí nové klienty, a navíc nahrazují jejich zaměstnance a dostávají je tak do režimu variabilních nákladů místo fixních. To jim nechává větší manévrovací prostor v nejisté situaci.
„V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” říká o nabídce služeb Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.
A z jakých důvodů jsou virtuální asistenti v současné situaci tak silnými hráči?
Jedním z nich je bezesporu poměrně velká diverzita oborů, ve kterých se svými klienty spolupracují. V případě, že koronavirová krize postihla jedno odvětví, je velká pravděpodobnost, že klientská základna z jiného odvětví zůstala nedotčena a bude potřebovat jejich dovednosti.
Další silnou stránkou virtuální asistence je flexibilní obchodní model, který se na rozdíl od jiných průmyslových a technologických odvětví dokáže velmi rychle přizpůsobit aktuální situaci. Virtuální asistent vám může pomoci, aniž byste vyšli z domu. To, že od začátku nabízí svoji službu online, je výhoda, která mu přináší mnoho benefitů a upevňuje pozici. Ve své podstatě se pro něj totiž nic nemění.
A nezapomeňme zmínit to nejdůležitější na závěr – klienti udělají vše, co je v jejich silách, aby své podnikání zachránili. A virtuální asistenti vědí, jak jim mají pomoci.
myTimi a NejBusiness.cz
21. dubna 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...