V návaznosti na nařízení vlády ČR a aktuální situaci se stále postupující pandemií koronaviru, přijaly autorizované servisy ŠKODA zvýšená hygienická opatření. Jejich cílem je minimalizovat zdravotní riziko pro zákazníky i zaměstnance a nadále poskytovat plnohodnotný, kvalitní servis s využitím ŠKODA Originálních dílů a předepsaných servisních i opravárenských postupů. Většina autorizovaných dealerství nabízí zákazníkům dezinfekci interiéru ozonem.
„Naší snahou je zajistit mobilitu v České republice, to znamená stále dodávat zákazníkům plnohodnotný servis. Proto jsme přijali sérii kroků, které mají za cíl minimalizovat osobní kontakt a zachovat plnou škálu servisních služeb,“ říká Karel Starý, vedoucí Servisních služeb ŠKODA AUTO Česká republika. „Chtěl bych tímto poděkovat všem partnerům za podporu a jejich nasazení v této mimořádné situaci,“ doplňuje Karel Starý.
Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se do servisu objednat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. Klientské zóny servisů ŠKODA jsou v současné situaci upraveny tak, aby bylo možné při příjmu vozu v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu a dodržování doporučených odstupů.
Bezpečí zákazníků i pracovníků servisu má absolutní prioritu, proto jsou k dispozici služby, jejichž cílem je minimalizovat případné ohrožení. Patří mezi ně dezinfekce vozu před a po servisním úkonu a další kroky, které chrání zákazníky i zaměstnance autorizovaných servisů. ŠKODA AUTO také vydala doporučení, která směřují k nejvyšší možné úrovni hygienických standardů, včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení.
„Jsme si plně vědomi závažnosti situace a děláme vše proto, abychom zákazníkům v maximální možné míře bezpečně zpřístupnili veškeré služby autorizované servisní sítě ŠKODA. Jakkoli se některé jednotlivé kroky zpracování zakázek v této době liší od standardních procesů, jsou naši autorizovaní partneři připraveni za zvýšených hygienických opatření poskytovat služby v plném rozsahu, včetně například pneuservisu a sezonního uskladnění pneumatik,“ říká Karel Starý.
Dočasné procesní změny samozřejmě zahrnují, stejně jako při příjmu vozu, omezení přímého kontaktu i při předání automobilů zpět zákazníkům. Pokud to je možné, preferují autorizované servisy ŠKODA bezhotovostních formy platby. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy ŠKODA rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy ŠKODA využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe.
Ozonové čištění likviduje veškeré viry, bakterie, či plísně a pomáhá i odstranit nepříjemné pachy v interiéru. Jeho použití je schválené i pro astmatiky a alergiky. Celá řada servisních partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka a zpětné doručení po opravě. O dostupnosti rozšířených služeb se zákazníci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů ŠKODA.
„V plném rozsahu zůstávají v platnosti programy výhod pro majitele vozů starších čtyř let. Dostupnost cenově výhodných dílů Economy není nijak omezena, zákazníci mohou samozřejmě nadále využívat i program Šeková knížka,“ upřesňuje Karel Starý. Například na předsezonní výměnu brzdového obložení, tlumičů pérování či spojky tak lze uplatnit 20% slevu na díly i práci k jejich výměně. Více informací zde.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
14. dubna 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....