BMW se i v čase pandemie, kdy se doporučuje zůstávat doma, snaží dělat to, co umí nejlépe: přinášet radost do života. Připravili jsme různé nápady a aktivity, které milovníky automobilů a fanoušky BMW určitě zabaví, i když jsou zrovna v karanténě. Apelujme na individuální odpovědnost a nabádejme čtenáře, aby ukázali svoji solidaritu a zůstávali v době karantény doma, i když jsou zrovna Velikonoce.
Hravé přílohy naleznete zde:
BMW Group a NejBusiness.cz
12. dubna 2020
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...