Celosvětový propad automobilových trhů v březnu byl průvodním jevem aktuální situace, jež nemá v historii obdoby. Realizovat v tomto kontextu 729 registrací a současně přijmout 738 objednávek bylo velice náročné, nicméně koncesionářská síť Peugeot v ČR vynaložila značné úsilí a navzdory nepříznivým okolnostem zajistila značce Peugeot relativně dobrý výsledek.
„Naše prodejní i servisní týmy ukázaly, že se umí postavit i extrémně náročným podmínkám. Naše koncese zavedly nejpřísnější opatření pro ochranu zdraví svých zaměstnanců i zákazníků a udržely své servisní provozovny v činnosti, a za to jim děkuji,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
V březnu značka Peugeot v ČR registrovala 589 osobních a 140 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 729 vozů dosáhla podílu na trhu 4,94 % a 4. pozice v žebříčku automobilek.
Celkově za první tři měsíce letošního roku značka Peugeot v ČR prodala 2368 vozů (1910 osobních a 458 užitkových), což představuje tržní podíl 4,40 %. Celková 4. pozice v pořadí značek znamená pro Peugeot posun o jednu příčku oproti roku 2019.
V březnu přešli všichni prodejci značky Peugeot na proces prodeje vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky, což do značné míry negativně ovlivnilo objednávání nových vozů. Přesto počet objednávek v březnu dosáhl 738 vozů, přičemž se nejlépe prosadil nový model Peugeot 2008 s 232 objednávkami. Relativně dobrý výsledek byl zaznamenán v rámci LCV s počtem 136 objednaných vozů. Vzhledem k tomu, že veškeré evropské továrny skupiny PSA jsou v současné době uzavřené, je kladen velký důraz na skladové zásoby. V rámci zajištění vozů k udržení zásobování a zásilkových služeb, stejně jako možnosti individuální přepravy osob, se značka Peugeot v ČR snaží o co nejrychlejší dodání vozů. Připomeňme, že v současné době se veškeré vozy klientům předávají mimo provozovnu koncesionáře, s využitím možnosti předání vozu u zákazníka („home delivery“).
„Tradiční akce jako „7 dní Peugeot“ a „Peugeot Emotion Day“ v současnosti nejsou uskutečnitelné, nicméně stále máme vynikající modelovou řadu s modely, jako jsou nový Peugeot 208, který si minulý týden k titulu Auto roku 2020 přidal ještě nejvyšší ocenění za design Red Dot Award 2020. A stejnou trofejí za design byl oceněn také nový Peugeot 2008. Věřím, že jakmile se současná situace na trhu zlepší, kvality naší modelové řady zúročíme,“ říká Marco Venturini.
P Automobil Import s.r.o. a NejBusiness.cz
7. dubna 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....