Skupina ČSOB umožní svým klientům od 31. března využít odklad splátek hypoték a úvěrů ze stavebního spoření. Klienti budou moci využít odklad splátek jistiny těchto úvěrů na dobu 6 až 12 měsíců, případně mohou získat tříměsíční odklad celé výše splátek. O odklad splátek mohou klienti požádat zdarma až do konce května, a to prostřednictvím webových stránek ČSOB, Hypoteční banky a ČMSS.
„K aktuální situaci přistupujeme odpovědně a od počátku aktivně pomáháme všem našim zákazníkům, kteří jsou dopady epidemie covid-19 postiženi. Věříme, že nejlepší je cílená pomoc a hledáme řešení pro všechny klienty celé naší skupiny – tedy ČSOB, Hypoteční banky, ČMSS i Poštovní spořitelny,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB.
Žádosti o odklad splátek je možné podávat od 31. března Zvolit přitom lze jeden ze dvou způsobů. Pro klienty, kteří hledají dlouhodobé řešení a cestu, jak snížit aktuální výši splátek, je připraven odklad splátek jistiny na dobu 6 až 12 měsíců. Délku odkladu v tomto intervalu si mohou zájemci určit sami. Toto řešení znamená snížení splátek přibližně o polovinu. Klienti mohou alternativně využít tříměsíční odklad celých splátek. Tento odklad je vhodný zejména pro klienty, kterým na omezenou dobu vypadl zcela příjem.
„Dopady krize na naše klienty mohou být dlouhodobou záležitostí, proto jsme chtěli přednostně nabídnout také dlouhodobé řešení, které by umožňovalo upravit splátky jistiny po celý následující rok. Odklad celých splátek nabízíme na tři měsíce. K žádostem není potřeba dokládat žádný doklad o finanční situaci. Vždy se budeme snažit společně s klientem vybrat tu nejlepší variantu," představuje možnosti Jiří Feix, předseda představenstva Hypoteční banky. Možnost odkladů splátek hypotečních úvěrů a úvěrů ze stavebního spoření se týká klientů v rámci celé skupiny ČSOB, tedy i Hypoteční banky a Českomoravské stavební spořitelny.
Žádost o odklad je možné vyřídit prostřednictvím webových stránek ČSOB, Hypoteční banky a ČMSS.
„Klientům chceme dopřát dostatek času na rozmyšlení své aktuální finanční situace a jejího možného vývoje. O odklad proto mohou požádat až do konce května a banka je připravena společně s klienty hledat individuální možnosti. Žádost klientů, kteří aktivně řeší svou finanční situaci a nejsou v prodlení se splácením, nebude mít negativní dopad do registru dlužníků,“ doplňuje Tomáš Kořínek, předseda představenstva ČMSS.
Pokud se klienti nacházejí v obtížné situaci, ve které není vhodné ani jedno z nabízených řešení, je banka připravena hledat individuální řešení pro každého z těchto klientů. Pro komunikaci s bankou lze využít otevřených poboček banky, aplikací internetového a hypotečního bankovnictví nebo služeb virtuální pobočky přístupné ve všední dny i o víkendu.
Skupina ČSOB a NejBusiness.cz
2. dubna 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....