Volkswagen Financial Services vychází vstříc potřebám digitální generace klientů

Volkswagen Financial Services vychází vstříc potřebám digitální generace klientů

Předplacení servisu z mobilu, schválení úvěru on-line, spolehlivá asistence na cestách nebo komplexní online správa firemní flotily – to jsou příklady nového standardu služeb, kterými Volkswagen Financial Services odstartoval období transformačních změn, které reagují na dynamicky měnící se potřeby dnešních zákazníků.

Orientaci společnosti na nové technologie, inovace a plně digitalizované služby potvrzuje využití robotů při administrativě smluv, ale například také připravovaná první generace mobilní aplikace. Cílem je nejen vyšší komfort a lepší zákaznická zkušenost, ale i akceschopnost a stabilní zisk, které i v budoucnu potvrdí vedoucí postavení Volkswagen Financial Services na trhu financování automobilů.

Do éry, v níž digitalizace prodejních a servisních kanálů hraje čím dál větší roli, vstupuje Volkswagen Financial Services s téměř třemi sty tisíci aktivních smluv (téměř 148 tisíc nových smluv za rok 2018) a obratem atakujícím 11 miliard korun. Kromě základního financování automobilů, kdy každý třetí koncernový vůz, který jezdí na českých silnicích, je financován právě prostřednictvím Volkswagen Financial Services, se společnosti daří i na poli pojistných produktů.

Počet uzavřených smluv roste třetí rok po sobě, a to nejen v kategorii klasického pojištění motorových vozidel, ale i v rámci dalších typů, jako je například pojištění pořizovací ceny vozu (GAP) nebo pojištění platebních povinností (PPP). Další růst má podpořit právě orientace na automatizaci a digitalizaci klientského servisu, která bude znamenat větší klientský komfort a spokojenost s kvalitou a rozsahem služeb.

„Aktuální nabídka digitálních služeb je určena všem typům klientů – jednotlivcům, podnikatelům i správcům firemních flotil. Novinky se netýkají pouze nových smluv. Stávající klienti například budou moci odkudkoli nahlížet do svých produktů, které u Volkswagen Financial Services mají."

"Přes internet bude možné snadno sjednat pojištění nebo pořídit Servisní balíček a předplatit si tak pokrytí výdajů na servis nového auta v prvních 5 letech. Ještě lepší uživatelský komfort a snadnější komunikaci budou garantovat nové webové stránky, které bude možné flexibilně upravovat a vylepšovat dle příštích individuálních potřeb, chování a reakcí uživatelů – potenciálních i stávajících klientů,“ popisuje novinky Vratislav Strašil, jednatel společnosti Volkswagen Financial Services.

Čas a starosti ušetří i aplikace

Atraktivní možnosti digitální interakce s klienty nabídne i vyvíjená mobilní aplikace. Klienti tak budou mít stále při sobě údaje, které mají obvykle uložené doma ve složkách. V momentě, kdy se řidiči dostanou do nesnází často nevědí, jaké služby mají zaručené smlouvou – tedy na jaké asistenční služby mají při nehodě nebo poruše nárok. Aplikace jim okamžitě zpřístupní informace, které by jinak složitě zjišťovali telefonováním se svými blízkými nebo pojišťovnou.

Přímo z auta bude možné nahlásit i pojistnou událost. Mobilní aplikace také upozorní zákazníka na blížící se konec smlouvy, aby měl dost času zvážit své možnosti a objednat nový vůz včas bez několikaměsíčního čekání. Pohodlí, přehlednost a snadné používání jsou při vývoji nové zákaznické aplikace těmi hlavními atributy.

„Rozvoj digitálních inovací nám umožňuje dál držet krok se stále měnícími se požadavky a přáními klientů. Ti si instinktivně vybírají služby s výraznou přidanou, nebo novou hodnotou. Úspěšný digitální produkt tak musí jednoznačně usnadňovat lidem život, musí přijít za klientem, nikoli zákazník za produktem. Abychom udrželi vysokou úroveň poskytovaných služeb, neustále také pracujeme na zjednodušení a urychlení interních procesů. Digitalizace interních procesů je nezbytný předpoklad pro plně digitální komunikaci s našimi zákazníky,“ dodává Jiřina Tapšíková, jednatelka společnosti Volkswagen Financial Services.

Zdroj informací

Volkswagen Financial Services a NejBusiness.cz

Datum

3. října 2019

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.4678 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál