Proč jsou některé firmy úspěšnější než jiné? Stojí za tím nějaká strategie, nebo je to jednoduše jen o tom mít trochu toho štěstí na své straně? Vybrali jsme pro vás 6 světových gigantů, jejichž úspěchem se můžete inspirovat.
Firma v roce 1994 založil Jeff Bezos. Internetových obchodů je jako hub po dešti, jak je tedy možné, že zrovna Amazon zaznamenal tak obrovský úspěch, když se původně zabýval jen prodejem knih? Díky opakovaným investicím společnost každým rokem rostla. Právě v tomto případě se vyplatila velká trpělivost a reinvestice zisku.
Už v minulosti se sociální sítě jako je MySpace ptaly, jestli by bylo někdy možné zpeněžit publikum. Facebooku se to povedlo. Nejprve získal obrovský počet uživatelů po celém světě a následně umožnil více než 5 milionům globálních společností inzerovat na svých stránkách. Co z toho vyplývá? Monetizace prostřednictvím marketingu může fungovat dobře, když věci uděláte správně.
Čínská nadnárodní společnost byla založená v roce 1999. Tento gigant provozuje rozmanité spektrum podniků po celém světě a podniká v mnoha různých oblastech. Produkty společnosti Alibaba najdete na každé e-commerce platformě po celém světě.
Vždy tu koupíte levnější alternativu k produktům, které nabízejí nejúspěšnější a nejznámější značky. Alibabě se jednoduše daří nakupovat za málo a prodávat s vysokou přirážkou tak, aby cena pro zákazníka byla pořád velmi výhodná.
Booking patří k nejúspěšnějším internetovým stránkám pro rezervaci cestování. Najdete tu kolem 28 milionů nabídek ubytování ve 229 zemích po celém světě. Firma nabízí 43 jazykových mutací a denně na platformě proběhne kolem 1,5 milionu rezervací.
Co si můžete odnést od této světoznámé a úspěšné firmy? Někdy se vyplatí, když figurujete jako prostředník – a v cestování to platí dvojnásob.
Hledáte něco speciálního, retro nebo zkrátka jen cenově velmi výhodného? Něco jiného naopak nabízíte k prodeji? Tajemství eBay tkví v uživatelsky velmi přívětivé platformě a masivním výběru zboží všeho druhu. Vzbuďte důvěru a řešte reálné potřeby svých zákazníků.
V 90. letech byl Netflix založen za účelem fyzického doručování DVD k půjčení do domácností. Potom, co se dévédéčka stala doslova přežitkem, čelil Netflix kolapsu. Jenže i během této krize se dokázal vzpamatovat a pružně reagovat. Začal fungovat jako online streamingová služba a dnes produkuje své vlastní firmy a seriály. Když přijde čas na změnu, nebojujte s ní, přizpůsobte se.
Zaujalo vás podnikání těchto firem? Jestli vás láká podnikání, není nic jednoduššího než začít právě teď. A to doslova. Kupte si firmu na prodej a podnikejte už za 24 hodin. Pohodlnější a rychlejší způsob, jak začít podnikat, nenajdete. Tak ukažte, co ve vás je a konečně začněte být svými vlastními pány.
5. srpna 2019
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....