MAKRO představuje novou platformu digitálních nástrojů DISH


MAKRO představuje novou platformu digitálních nástrojů DISH

Rychlá doba vyžaduje pohotové vyhledávání informací. Rychlost načítání webových stránek tak získává na významu i v hotelnictví a gastronomii. MAKRO Cash & Carry ČR představilo novou digitální platformu DISH určenou pro gastronomické provozy, nabízí nástroje pro komunikaci se zákazníky, zaměstnanci nebo tvorbu webových stránek.

Podle společnosti Google uživatelé internetu obecně preferují nebo dokonce vyžadují, aby se webová stránka otevřela do tří vteřin. Čím je prodleva v načítání stránky delší, tím větší je šance, že uživatel stránku ani neotevře a raději zaměří svou pozornost jinam. Pro pohodlné prohlížení webu je také podstatná optimalizace pro mobilní zařízení, protože lidé stále více používají pro aktivity na internetu mobilní telefony.

Tyto požadavky uživatelů na webové stránky se nevyhýbají ani segmentu hotelnictví a gastronomie. Společnost MAKRO, která se dlouhodobě zaměřuje na podporu podnikání svých zákazníků, proto představila novou platformu digitálních nástrojů DISH. Ta poskytne podnikatelům na jednom místě balíček služeb zaměřených na propagaci podniku, služby hostům a automatizaci provozu. Tyto nástroje jsou plně integrované, přístupné z jednoho místa a pomáhají svým uživatelům zvyšovat tržby, šetřit náklady a čas.

„Při tvorbě globální platformy DISH jsme na úrovni centrály společnosti spolupracovali s řadou expertů na gastronomii, kteří nám pomohli vytvořit první tři nástroje, usnadňující podnikatelům každodenní práci i komunikaci se zákazníky či zaměstnanci,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

V současnosti najdou podnikatelé na platformě DISH plánovač směn, rezervační systém pro zákazníky a nástroj pro tvorbu gastronomického webu. „Do budoucna pak hodláme tuto platformu rozšířit o další nástroje, jako je pokladní systém, nástroj pro skladové hospodářství nebo finanční analytiku,“ dodává Romana Nýdrle. Všechny nástroje jsou plně integrované a je možné je přehledně spravovat z jednoho zařízení.

České gastronomické podniky válčí s provozem webových stránek

Společnost MAKRO v letošním roce realizovala průzkum mezi 10 000 zákazníky z oblasti hotelnictví a gastronomických provozů (tzv. HoReCa segment) ve kterém se mimo jiné zaměřila i na rychlost jejich webových stránek a další funkcionality. Průzkum ukázal, že více než čtvrtina (27 %) současných HoReCa webů není optimalizovaná pro mobilní telefony. Pouhých 17 % webů mělo přehledný obsah a nepříliš optimisticky vyznívá i rychlost odezvy webových stránek, ať už je uživatel prohlíží na počítači nebo na mobilu. Při prohlížení obsahu na mobilním telefonu mělo téměř 40 % webů problémy s rychlou odezvou, v případě internetového prohlížeče na počítači to bylo necelých 30 %.

„Průzkum s takto velkým počtem zákazníků ze segmentu HoReCa nám zajistil relevanci získaných dat pro český gastronomický průmysl a zároveň nám ukázal, na které body bychom se měli zaměřit, pokud jde o tvorbu webů. V rámci platformy DISH si tak mohou naši zákazníci mimo jiné snadno vytvořit nový web, který bude optimalizovaný pro mobilní telefony, bude mít rychlejší odezvu a bude lépe Strukturovaný,“ říká Pavel Suchánek, manažer Hospitality Digital MAKRO.

Digitální platformu DISH najdete zde: www.makro.cz/sluzby/dish.


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 3.5198 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál