Desítky lidí zažijí letní festivaly roku 2019 očima hudebních hvězd. Největší realitní kancelář v zemi pořádá velkou festivalovou soutěž s názvem „S M&M Reality na Kryštofy“, která potrvá přes celé prázdniny.
Na celkem 25 letních koncertů a festivalů se mohou dostat výherci soutěže společnosti M&M Reality a je opravdu z čeho vybírat. Od Majálesů, které akci odstartovaly, přes všechny festivaly projektu HRADY CZ, Sázava Fest, Vizovické Trnkobraní nebo dokonce Colours of Ostrava. Celá soutěž bude symbolicky ukončena poslední prázdninový den na hradu Bezděz v rámci 15. ročníku projektu HRADY CZ.
„Celou soutěž jsme chtěli pojmout netradičně a stejně tak i výhru pro soutěžící. Nejenže výherce dostaneme na ty největší letní festivaly, ale také jim zprostředkujeme osobní setkaní s kapelou Kryštof,“ uvádí majitel společnosti M&M Reality Petr Morcinek. Samozřejmě není nad to, sdílet radost s někým blízkým. „Každý soutěžící si s sebou vezme kamaráda, se kterým by se rád o výhru podělil. Zažijí tak společně nezapomenutelné okamžiky,“ doplňuje Morcinek.
Všech 100 výherců se dokonce dostane do backstage a vychutná si celou show přesně tak jako samotní muzikanti. Tři písničky totiž budou moci prožít přímo na pódiu společně s frontmanem kapely Kryštof Richardem Krajčem „Dostat se do backstage takových ohromných akcí a podívat se na celou show jinak, chce snad úplně každý návštěvník festivalu. Dokonce i mně to někdy láká,“ říká výkonný ředitel holdingu M&M Reality Zdeněk Václavek.
Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Stačí být fanouškem facebookového profilu holdingu M&M Reality a také dát „Like“ soutěžnímu příspěvku. Poté už jen stačí napsat do komentáře, na jakou akci by se soutěžící rád podíval, a označit osobu, kterou by vzal s sebou. „Původně jsme měli ještě jednu podmínku, že se soutěžící musí vyfotit u jakéhokoliv loga M&M Reality. Po prvním týdnu soutěže jsme ale vyhodnotili, že pro řadu lidí je toto obtížné, a podmínku jsme zrušili. Chceme, aby se do soutěže mohl zapojit opravdu každý a měl tím pádem šanci na výhru,“ vysvětluje Petr Morcinek.
Na konci soutěžního týdne se losují vždy dva výherci na festival, který si sami vybrali. „Téměř každý týden soutěžíme souběžně o VIP vstupenky na dva festivaly, takže na konci týdne se mohou radovat z výhry až čtyři fanoušci facebookového profilu M&M Reality,“ doplňuje Václavek. Soutěž probíhá vždy od pondělí do pátku, týden před danou akcí.
Více o soutěži, společné fotky výherců s kapelou Kryštof a úplná pravidla na: www.smmrealitynakrystofy.cz.
M&M Reality & NejBusiness.cz
6. července 2019
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....