Kompletní zajištění služeb v oblasti PR a podporu v oblasti korporátní, produktové a interní komunikace pro společnost Volkswagen Financial Services bude zajišťovat agentura Ogilvy. V tendru zvítězila se svým komplexním komunikačním konceptem Mobilní rodina, který si klade za cíl jednoduše a srozumitelně zpřístupnit informace o produktech a službách Volkswagen Financial Services široké veřejnosti a podpořit tak dominantní postavení společnosti na trhu individuálního a fleetového financování automobilů.
Ogilvy se postará se o celkový mediální obraz společnosti a rozšiřování všeobecného povědomí o dostupných možnostech financování automobilů na českém trhu v éře mobility. „Chceme ukázat, co se za jednotlivými produkty a službami skrývá a podpořit tím vnímání značky Volkswagen Financial Services jako experta a partnera při financování koupě soukromých a firemních vozů. Zároveň nás těší, že budeme mít možnost se podílet i na vytváření nové koncepce společenské odpovědnosti firmy a její následné uvedení do praxe,“ uvádí Naďa Šeráková, Account Director týmu korporátního PR v Ogilvy.
„Ogilvy jsme si zvolili mj. díky jejich nezpochybnitelným zkušenostem z oblasti automobilového průmyslu a finančního sektoru. Ve výběrovém řízení nás přesvědčili nejenom svými kreativními nápady, ale zejména strategickým přístupem ke komunikaci značky Volkswagen Financial Services, který byl postavený na taktickém propojování originálních nástrojů a formátů komunikace s novým pohledem na naše dlouhodobá témata. Prvořadým společným úkolem teď bude zajistit rychlou a efektivní realizaci nové komunikační strategie a posílení mediálního obrazu společnosti Volkswagen Financial Services v klíčových segmentech našeho produktového portfolia jak ve finančních službách tak v celkové mobilitě. Bezpochyby budeme také aktivně komunikovat naše úspěchy a projekty v oblasti inovace, digitalizace a robotizace,“ doplňuje Vratislav Strašil, jednatel společnosti Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services & NejBusiness.cz
5. července 2019
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...