Prevence proti onkologickým a kardiovaskulárním onemocněním je pro společnost důležitá. A proto se obchodní řetězec Kaufland stal hlavním partnerem organizace Loono pro rok 2019. Loono je plné mladých mediků, kteří učí Čechy vlastní prevenci. Kaufland tak během prvního roku spolupráce daroval organizaci Loono 705 340 korun a do konce letošního roku ještě pořídí hybridní automobil.
„Díky Kauflandu můžeme nechat vyrábět školící modely prsou a varlat, protože v rámci kampaně Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule učíme, jak si správně a pravidelně vyšetřovat prsa a varlata a odhalit tak rakovinu včas. Co se týká projektu Žiješ srdcem učíme například, jak předcházet kardiovaskulárním onemocněním, jak je včas odhalit, jak včas rozpoznat příznaky infarktu i mrtvice. K tomu nám slouží modely srdce. S oběma projekty děláme osvětu na školách a pořádáme různé workshopy. Těšíme se i na nový hybridní vůz od Kauflandu, který nám usnadní mnohdy náročné cestování po workshopech,“ říká Kateřina Vacková z organizace Loono.
Kaufland vytvořil interní CSR program pod vtipným názvem „Hejbni zadkem pro dobrou věc“, a to ve spolupráci s firmou MultiSport (společnost poskytující zaměstnanecké benefity v oblasti sportu a relaxace). „Pokaždé, když náš zaměstnanec navštíví partnerské místo karty Multisport, věnujeme Loonu 10 korun. Od loňského června jsme tímto způsobem darovali přes 400 000 korun,“ popisuje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.
Společnost Kaufland je také generálním partnerem organizace Loono na letních festivalech. „Loono bude mít workshopy na největších českých hudebních festivalech letošního léta. Návštěvníci Rock for People, Colours of Ostrava nebo České hrady se mohou na modelech naučit, jak se preventivně prohlédnout. Jsme nadšení, že jsme mohli částkou 300 000 korun tuto osvětu podpořit,“ doplňuje Maierl.
Kaufland & NejBusiness.cz
29. června 2019
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...