Služba :beyli, kterou na jaře v Německu a Polsku spustil company builder Creative Dock, přináší na evropské trhy inovativní technologii tzv. neviditelných rovnátek. Obrovský zájem vzbudil vstup :beyli na trh zejména v Polsku, a tak nyní Creative Dock zvažuje strategickou expanzi na další středoevropské trhy. V plánu je také otevření dalších poboček v Německu a ve hře je do budoucna i nizozemský trh.
Neviditelná rovnátka :beyli se vyrábějí z transparentního, biokompatibilního plastu, díky kterému jsou zcela diskrétní. :beyli využívá německou technologii CA® CLEAR ALIGNER, pomocí této technologie se na světě za poslední dva roky vyrobilo již přes 200 000 kusů rovnátek. Místo nepříjemných kovových prvků v podobě šroubů nebo držáků klient nosí neviditelná rovnátka, jejichž tvar se každý týden více přibližuje kýženému výsledku. Rovnátka pro jednotlivé týdny jsou navíc vyrobena z různě silného materiálu. Klient tak začne léčbu s rovnátky z nejjemnějšího materiálu a teprve, až si zuby na rovnátka zvyknou, materiál zesílí a začne na zuby vytvářet větší tlak. Rovnátka lze navíc kdykoli pohodlně vyjmout a vyčistit.
„V USA nebo západní Evropě už neviditelná rovnátka jako diskrétní alternativa k těm klasickým platí za standardní produkt, ve střední Evropě jsou zatím málo známou záležitostí. To jsme se rozhodli změnit,“ vysvětluje Kateřina Mikulková, která se stará o mezinárodní marketing značky :beyli. „Před čtyřmi měsíci jsme začali diskutovat nad tím, ve kterých zemích projekt spustíme, a nakonec volba padla na Německo a Polsko.“
Projekt od počátku vznikal na mezinárodní úrovni, nejvýrazněji se na jeho přípravě podílely pražská, mnichovská a varšavská pobočka Creative Docku. „Velkou výzvou pro nás bylo hledání způsobu, jak systém neviditelných rovnátek přenést z relativně uvolněných podmínek Spojených států na evropský trh, který je více regulovaný. Byla k tomu potřeba důsledná právní analýza,“ popisuje CEO :beyli Philippe Dahmen.
Jednoduchá a efektivní služba, která vychází vstříc potřebám zákazníků, je výsledkem unikátního inovativního procesu. Bylo například nutné vytvořit platformu, v rámci které :beyli spolupracuje s místními stomatology a ortodontisty. A také vyřešit otázku, zda mají zákazníci docházet osobně do studia, nebo zda celý proces absolvují pouze online. První varianta se ukázala jako vhodnější z právního hlediska, ale také s ohledem na komfort klientů a budování důvěry.
První dvě studia :beyli byla otevřena v polovině března ve Varšavě a v Kolíně nad Rýnem. Do těchto studií se klienti mohou online objednat na webu :beyli na první nezávaznou konzultaci. Tam během půlhodinového setkání získají 3D sken a model vlastních zubů. Personál jim také připraví ilustrační obrázky, jak budou zuby vypadat na konci procesu zubní korekce, a na počkání jim vyrobí první zkušební rovnátka.
Pokud klientovi rovnátka vyhovují, postará se o tvorbu jeho léčebného plánu (tedy simulace, jak se jeho zuby budou rovnat) tým zubařů a ortodontistů. Aby :beyli vyšlo cenově vstříc klientům s drobnějšími kosmetickými vadami, vytvořilo sadu tří tarifů v závislosti na délce léčby a složitosti případu - zcela jednoduše podle počtu zubů, se kterými je potřeba hýbat. „Díky tomuto opatření a možnosti platit v měsíčních splátkách se rovnání zubů rázem proměnilo z luxusní služby ve službu dostupnou opravdu všem,” popisuje Kateřina Mikulková. V ceně tarifu jsou konzultace ve studiích, ale i se zubaři nebo ortodontisty, kteří s :beyli spolupracují. A samozřejmě také sada rovnátek, kterou si klient buď převezme u zubaře, nebo si je nechá doručit kurýrem rovnou domů.
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....