dm drogerie markt v únoru zahájila již 9. ročník úspěšného preventivní programu Veselé zoubky, který se zaměřuje na edukaci dětí a jejich rodičů v oblasti péče o chrup a prevenci zubního kazu. Za dobu existence programu se proškolilo více než 350.000 žáků 1. tříd základních škol. Se zásadami správné péče o chrup se v letošním ročníku seznámí dalších 50.000 dětí. S Veselými zoubky se mohou potkat také zákazníci prodejen dm prostřednictvím zábavného odpoledne ušitého na míru malým i větším dětem.
Dětem libovolného věku a jejich rodičům nabídnou prodejny dm během března a dubna možnost strávit příjemné odpoledne ve společnosti kouzelných bytostí. Zoubkové víly a zoubkoví skřítci budou malým zákazníkům hravou formou radit, jak správně pečovat o zoubky. Chybět nebudou ani soutěžní úkoly, za jejichž splnění si děti odnesou drobné dárky. Zábavné odpoledne s Veselými zoubky si budou moci užít děti a rodiče ve vybraných prodejnách dm. Termín aktivity naleznete na internetových stránkách https://www.dm.cz/o_spolecnosti/vesele-zoubky/.
Letošní ročník přinesl jednu novinku, kterou společnost dm reflektuje společenské dění: „Reagujeme na aktuální trend snahy o snižování množství odpadů, proto jsme se rozhodli přepracovat koncept taštiček s produkty péče o chrup, které prvňáčci obdrží jako dárek. Původně papírové taštičky na jedno použití jsme nahradili opakovaně použitelnými taštičkami z recyklovatelného materiálu, které tak děti mohou používat ještě dlouho po skončení programu. Součástí taštiček už také nebude tištěná brožura, jejíž obsah bude dětem i rodičům přístupný na internetu. Díky těmto opatřením významně redukujeme množství spotřebovaného papíru,“ upozorňuje Martina Horká, jednatelka společnosti dm.
dm drogerie markt s.r.o. a Nejbusiness.cz
20. března 2019
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....