Slavia pojišťovna vybudovala zbrusu nové call centrum


Slavia pojišťovna vybudovala zbrusu nové call centrum

V zájmu zrychlení a zvýšení efektivity externí, ale i interní komunikace investovala Slavia pojišťovna prostředky a úsilí do vybudování zbrusu nového call centra se sídlem v Kolíně. Makléři, pracovníci likvidace škod ale především zákazníci mají k dispozici komunikační uzel vynikající kvality, jehož úkolem je pomoci s přenosem informací mezi klienty a příslušnými experty na straně Slavia pojišťovny.

„Stále více klientů využívá různých online kanálů, které jsou jim pro komunikaci se Slavia pojišťovnou standardně k dispozici. Role kvalitního, profesionálního a příjemného „přítele na
telefonu“ je ale nadále v komunikaci s klienty, zejména v případě hlášení a procesu likvidace škod, naprosto nezastupitelná,“ říká Michaela Svobodová, ředitelka klientského centra Slavia pojišťovny. Právě propojení komunikace směrem ke klientům s interními meziodborovými komunikačními liniemi umožňuje fundovanou a rychlou reakci jak na běžné, tak nestandardní a neobvyklé požadavky, se kterými se Slavia pojišťovna setkává.

Vedle financí investovali ve Slavia pojišťovně i značné úsilí do výběru a skutečně kvalitního zaškolení všech dvanácti kmenových poradců, kteří požadavky vznášené telefonicky nebo emailem v rámci kolínského call centra řeší. Každý z nich prošel interním tréningem ve všech odděleních pojišťovny, stejně jako školením u externích partnerů jako jsou asistenční dopravní služby nebo smluvní servisy.

„Pro profesionální službu jsme vybrali lidi se zkušenostmi z oboru komunikace, velkou hodnotu má pro nás empatie a proaktivita. Zejména u řešení škodních událostí považujeme takový způsob jednání a komunikace za velmi důležitý. Všichni operátoři prošli tzv. kolečkem v celé pojišťovně. Byť komunikují s klientem na vstupu, je klíčové, aby znali všechny procesy, pokud ne do detailu, pak alespoň v základu. Důležitá je i osobní zkušenost s konkrétními kolegy, kteří se na jednotlivé oblasti specializují,“ uvádí Svobodová.

Všichni operátoři se také v rámci externího školení seznámili konkrétním průběhem opravy vozidla v autoservisu, od příjmu zakázky až po konečnou klempířskou a lakýrnickou opravu.
Jednali s majiteli autosalonů, aby poznali i jejich úhel pohledu a případné komplikace v procesu likvidace škod ve spolupráci s pojišťovnou. Součástí úvodního tréningu byl i seminář ve společnosti Global Assistance, kde frekventanti získali informace o fungování asistenční linky a služby. Přínosem byla i přítomnost u právě poskytované „první pomoci při škodě na majetku“ - práci operátora, který dokáže klienta uklidnit a obsloužit jen několik minut po vzniku škody v bytovém domě.

„Každý z našich operátorů prošel i produktovým školením s obchodní prezentací, aby poznal, jak je nelehké budoucího klienta získat a jak je naopak jednoduché o něj během několika chvil třeba i přijít. Stejně tak měli všichni možnost si vyzkoušet proces sjednávání pojištěni a v praxi vidět, co je pro klienta důležité či co musí obchodník sám připomenout a jakou agendu spojenou se sjednáním pojištění je třeba klientovi podrobně a trpělivě vysvětlit,“ dodává Michaela Svobodová

Od 14. ledna 2019 běží i pilotní projekt „VIP KOMUNIKACE“ pro pojišťovací makléře a vybrané VIP partnery. Tato komunikační linie má prioritu v interní komunikaci a garantovanou reakční dobu 120 minut do obdržení požadavku. V rámci této komunikace jsou zřízeny i „horké linky“ mezi call centrem a všemi odděleními pojišťovny. Požadavek z „VIP Linky“ je tak v časovém limitu vyřízen odborně a klientovi se dostává skutečné podpory, ať už se jedná o správu pojištění, nebo likvidace pojistných událostí.

Telefonní linka call centra 255 790 111 funguje v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Vyřízení jednodušších požadavků klientů jako jsou změny kontaktních údajů a adres nebo SPZ vozidle je vyřízeno již během hovoru s operátorem, požadavky prostřednictvím řízeného ticketovacího systému jsou neprodleně přenášeny na oddělení správy pojištění, managementu produktů a další.

„Kvalita našich nových operátorů a nově vybudované call centrum přináší důležitou službu s důrazem na důsledné vyřízení požadavků včetně získání zpětné vazby od klientů. Právě takový, aktivní způsob podpory klientských potřeb, vyhodnocení obtížnějších hovorů a identifikace silných i slabých stránek systému je klíčová pro stabilizaci a soustavný růst kvality procesů. Právě ten je prioritou Slavia pojišťovny,“ uzavírá Michaela Svobodová.

Podrobné informace o možnostech a variantách dostupných pojištění, kalkulátor a informace o dalších produktech Slavia pojišťovny naleznete na www.slavia-pojistovna.cz.


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.4463 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál