Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi.
Jak Omnichannel funguje v praxi? „Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná,“ popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámí účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele. „Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává – profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu,“ říká Petr Studnička. Jako ředitel české a středoevropské špičky v této oblasti bude i prezentovat na již zmíněném summitu. V loňském roce se konference účastnilo přes tisícovku posluchačů, letošní ročník se uskuteční ve dnech 4. až 6. února.
Conectart s.r.o. a Nejbusiness.cz
30. ledna 2019
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....