CzechTrade pomáhá studentům získat praxi na poli mezinárodního obchodu

CzechTrade pomáhá studentům získat praxi na poli mezinárodního obchodu

Agentura CzechTrade v rámci svých aktivit podporuje i české studenty. Pravidelně posílá zájemce na zkušenou do svých zahraničních poboček a praxi poskytuje i v pražské centrále. V letošním roce vznikl díky studentům Vyšší odborné školy grafické v Praze také projekt agenturní novoročenky.

Zahraniční pobyty jsou výjimečnou příležitostí k získání zkušeností z mezinárodní scény a navázání důležitých kontaktů. V rámci Evropské unie mohou studenti vycestovat díky projektu Erasmus+. Další možností je využití programu na odborné stáže v zahraničních pobočkách agentury CzechTrade po celém světě. Studenti vybraných českých univerzit tak mají unikátní možnost pracovat tři měsíce vedle odborníků na mezinárodní obchod. V roce 2018 tuto možnost využilo téměř 40 studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze a Univerzity Hradec Králové. Právě tyto univerzity mají s agenturou podepsaná memoranda o spolupráci v oblasti vzdělávání, výzkumu a rozvoje lidských zdrojů. Největší zájem zaznamenalo americké Chicago či australské Sydney, populární destinací je však i Latinská Amerika. Odborné stáže umožňuje agentura také ve své pražské centrále. Studenti mají možnost seznámit se s prací v jednotlivých odděleních exportních služeb, v Centru informačních služeb či marketingovém oddělení. V tomto roce CzechTrade poskytl praxi 15 zájemcům z různých škol.

K prohloubení spolupráce s českými školami se agentura rozhodla při tvorbě novoročenky oslovit studenty Vyšší odborné školy grafické v Hellichově ulici v Praze. „Stejně jako ostatní firmy si i my v agentuře CzechTrade uvědomujeme důležitost novoročenky. Je to krásná příležitost, jak poděkovat našim obchodním partnerům a popřát jim to nejlepší do nového roku. Motivů na zpracování se nabízí nepřeberné množství, ale nakonec jsme se rozhodli oslovit nadané studenty a s finálním návrhem jsme nad míru spokojeni,“ říká Hana Štičková z oddělení marketingu agentury CzechTrade. Na kreativním konceptu pracovalo 12 studentů pod vedením Zbyňka Kočvara, vedoucího oddělení grafické a výtvarné tvorby. Vedení CzechTrade vybralo z dvaceti návrhů námět od Lenky Široké, který znázorňuje přechod z roku 2018 do roku 2019. Z půdorysu dvou protínajících se kruhů osmičky vyrůstá devítka a návrh využívá národních barev. Celková čistota designu navazuje na uznávanou českou grafiku druhé poloviny 20. století. „Kromě přání CzechTrade chápe svou zodpovědnost, že jako státní agentura působící celosvětově plní vedle obchodní role částečně i roli reprezentace značky Česká republika. Je pro nás tedy velmi důležité, aby s sebou novoročenka nesla i přidanou hodnotu,“ dodává k významu návrhu Hana Štičková.

„Studenti velmi rádi pracují na konkrétních úkolech, zvláště na těch, u kterých je v případě dobrého výsledku záruka realizace. Pro začínající tvůrce je to významná motivace a prestižní záležitost. Důležitá je dobrá komunikace se zákazníkem, profesionální příprava zakázky, jasná pravidla a záruka seriózního hodnocení výsledných prací. To všechno bylo v případě agentury CzechTrade splněno v opravdu nebývalé míře“ doplňuje Zbyněk Kočvar z Vyšší odborné školy grafické.

Zdroj informací

CzechTrade a NejBusiness.cz

Datum

24. prosince 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5671 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál