Společnosti METRO a Target spustí celosvětový start-upový akcelerátor

Společnosti METRO a Target spustí celosvětový start-upový akcelerátor

K úspěšnému rozvoji a růstu je potřeba víc než jen dobrý obchodní koncept. Jak může technologický start-up s funkčním produktem získat přístup na globální velkoobchodní a maloobchodní trhy? Společnost METRO a americký maloobchodní řetězec Target spojily své síly s cílem podpořit a investovat do start-upových projektů ve všech fázích vývoje.

Retailový akcelerátor METRO Target, certifikovaný firmou Techstars, proběhne v Berlíně a Minneapolisu a 10 vybraných start-upů stráví v těchto dvou městech celkem 14 týdnů. V rámci toho programu se jim budou věnovat odborníci z nejrůznějších oblastí, získají finanční prostředky ve výši až 120 000 USD a také expertízu společností METRO a Target v oblastech pilotního prodeje, budování prodejní sítě aj. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu, kde zakladatelé jednotlivých start-upů představí své projekty managementům firem Target, METRO a Techstars a dalším potencionálním investorům.

„Naše společnosti se spojily a vytvořily unikátní program, který nabízí přístup k managementu a prodejní síti dvou globálních hráčů z oblastí velkoobchodu a maloobchodu,“ říká Hansjoerg Sage, generální ředitel Hospitality Digital, dceřiné společnosti METRO, která má na starosti programy podnikatelských akcelerátorů. „Zpětná vazba od účastníků předchozích akcelerátorů nám ukázala, jak cenná je možnost vyzkoušet si jednotlivá řešení v každodenním provozu a v případě úspěchu je uvést na trh. Naším cílem je překlenout propast mezi vytvořením inovace a jejím uplatněním na trhu. Proto investujeme do start-upů, které mají připravené produkty a první příjmy z jejich prodeje. Věříme, že náš nový program přispěje také k rozvoji celého velkoobchodního a maloobchodního sektoru.“

„Vlastní portfolio podnikatelských akcelerátorů nám umožňuje testovat širokou škálu externích inovací, které nám umožňují dále odlišit a vylepšit naši zákaznickou zkušenost,“ říká Minsok Pak, výkonný viceprezident pro strategii a inovace společnosti Target.

Přihlášky do programu můžou podávat start-upy z různých zemí, včetně České republiky, až do 24. února 2019 na www.metro-target-accelerator.com. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu.

Zdroj informací

MAKRO Cash&Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

23. prosince 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.283 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál