K úspěšnému rozvoji a růstu je potřeba víc než jen dobrý obchodní koncept. Jak může technologický start-up s funkčním produktem získat přístup na globální velkoobchodní a maloobchodní trhy? Společnost METRO a americký maloobchodní řetězec Target spojily své síly s cílem podpořit a investovat do start-upových projektů ve všech fázích vývoje.
Retailový akcelerátor METRO Target, certifikovaný firmou Techstars, proběhne v Berlíně a Minneapolisu a 10 vybraných start-upů stráví v těchto dvou městech celkem 14 týdnů. V rámci toho programu se jim budou věnovat odborníci z nejrůznějších oblastí, získají finanční prostředky ve výši až 120 000 USD a také expertízu společností METRO a Target v oblastech pilotního prodeje, budování prodejní sítě aj. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu, kde zakladatelé jednotlivých start-upů představí své projekty managementům firem Target, METRO a Techstars a dalším potencionálním investorům.
„Naše společnosti se spojily a vytvořily unikátní program, který nabízí přístup k managementu a prodejní síti dvou globálních hráčů z oblastí velkoobchodu a maloobchodu,“ říká Hansjoerg Sage, generální ředitel Hospitality Digital, dceřiné společnosti METRO, která má na starosti programy podnikatelských akcelerátorů. „Zpětná vazba od účastníků předchozích akcelerátorů nám ukázala, jak cenná je možnost vyzkoušet si jednotlivá řešení v každodenním provozu a v případě úspěchu je uvést na trh. Naším cílem je překlenout propast mezi vytvořením inovace a jejím uplatněním na trhu. Proto investujeme do start-upů, které mají připravené produkty a první příjmy z jejich prodeje. Věříme, že náš nový program přispěje také k rozvoji celého velkoobchodního a maloobchodního sektoru.“
„Vlastní portfolio podnikatelských akcelerátorů nám umožňuje testovat širokou škálu externích inovací, které nám umožňují dále odlišit a vylepšit naši zákaznickou zkušenost,“ říká Minsok Pak, výkonný viceprezident pro strategii a inovace společnosti Target.
Přihlášky do programu můžou podávat start-upy z různých zemí, včetně České republiky, až do 24. února 2019 na www.metro-target-accelerator.com. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu.
MAKRO Cash&Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz
23. prosince 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....