Vyvážit práci a osobní život nemusí být vždy jednoduché, důležité ale je umět se ve volném čase odreagovat. Mnoho firem proto svým zaměstnancům nabízí volnočasové benefity. A nemusí to vždy nutně znamenat posilovnu – ryze sportovní benefity totiž podle průzkumu Ipsos nevyužije až 44 % zaměstnanců, kteří je mají k dispozici. Je mnoho jiných způsobů, jak se udržovat aktivní, ať už vyrazíte na výlet za poznáním nebo zážitky. I za ně lze zaplatit poukázkami či kartou od zaměstnavatele.
„V poslední době sledujeme trend zvýšeného zájmu o benefity pro volný čas. Zaměstnavatelé si uvědomují, že mohou podpořit své lidi v aktivním trávení volného času a odpočinku, který se poté promítne ve spokojenosti zaměstnanců. Někomu to jde na józe, jinému při procházce botanickou zahradou. Důležité je, aby si zaměstnanci sami mohli vybrat aktivitu, která odpovídá jejich kondici, věku nebo životní fázi,“ vysvětluje Zuzana Krajča, odbornice na zaměstnanecké výhody ve společnosti Sodexo Benefity.
Poskytovatel zaměstnaneckých benefitů Sodexo nabízí firmám ActivePass, který spojuje širokou nabídku aktivit pro sport, relax i zábavu. Funguje jako permanentka, jejíž držitel má každý den možnost využít jeden vstup do jakékoliv smluvní provozovny. Nabídka společnosti Sodexo v současnosti čítá 274 různých druhů aktivit na 1175 místech po celé České republice. Kromě tradičních sportovních aktivit se dá karta uplatnit třeba i na taneční lekce, saunu, návštěvu muzea nebo zoo, na adrenalinové zážitky i umělecké kurzy.
Výhodou ActivePassu je, že si lidé vyberou, co je baví, a přitom je stále zachován hlavní smysl benefitu, a sice aktivní odpočinek. Ti akčnější pak mají na výběr z širokého množství různých sezónních aktivit. V létě si mohou díky ActivePass kartě zapůjčit šlapadla nebo se vydat na rafty, v zimě mohou vyjet na lyže nebo si zajít s rodinou zabruslit.
Benefity pro aktivní trávení volného času jsou typické právě tím, že je zaměstnanci sdílí se svými rodinami či přáteli. Podle dat společnosti Ipsos to dělají přibližně 2/3 zaměstnanců. Ke každé ActivePass kartě se dá také pořídit jedna partnerská karta pro někoho blízkého.
Průzkum realizoval Ipsos pro Sodexo Benefity v roce 2017 na vzorku 3317 respondentů.
Sodexo a NejBusiness.cz
13. prosince 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....