Žít aktivně neznamená jen sportovat

Žít aktivně neznamená jen sportovat

Vyvážit práci a osobní život nemusí být vždy jednoduché, důležité ale je umět se ve volném čase odreagovat. Mnoho firem proto svým zaměstnancům nabízí volnočasové benefity. A nemusí to vždy nutně znamenat posilovnu – ryze sportovní benefity totiž podle průzkumu Ipsos nevyužije až 44 % zaměstnanců, kteří je mají k dispozici. Je mnoho jiných způsobů, jak se udržovat aktivní, ať už vyrazíte na výlet za poznáním nebo zážitky. I za ně lze zaplatit poukázkami či kartou od zaměstnavatele.

„V poslední době sledujeme trend zvýšeného zájmu o benefity pro volný čas. Zaměstnavatelé si uvědomují, že mohou podpořit své lidi v aktivním trávení volného času a odpočinku, který se poté promítne ve spokojenosti zaměstnanců. Někomu to jde na józe, jinému při procházce botanickou zahradou. Důležité je, aby si zaměstnanci sami mohli vybrat aktivitu, která odpovídá jejich kondici, věku nebo životní fázi,“ vysvětluje Zuzana Krajča, odbornice na zaměstnanecké výhody ve společnosti Sodexo Benefity.

Poskytovatel zaměstnaneckých benefitů Sodexo nabízí firmám ActivePass, který spojuje širokou nabídku aktivit pro sport, relax i zábavu. Funguje jako permanentka, jejíž držitel má každý den možnost využít jeden vstup do jakékoliv smluvní provozovny. Nabídka společnosti Sodexo v současnosti čítá 274 různých druhů aktivit na 1175 místech po celé České republice. Kromě tradičních sportovních aktivit se dá karta uplatnit třeba i na taneční lekce, saunu, návštěvu muzea nebo zoo, na adrenalinové zážitky i umělecké kurzy.

Širší nabídka aktivit, více lidí spokojených v osobním životě i v práci

Výhodou ActivePassu je, že si lidé vyberou, co je baví, a přitom je stále zachován hlavní smysl benefitu, a sice aktivní odpočinek. Ti akčnější pak mají na výběr z širokého množství různých sezónních aktivit. V létě si mohou díky ActivePass kartě zapůjčit šlapadla nebo se vydat na rafty, v zimě mohou vyjet na lyže nebo si zajít s rodinou zabruslit.

Benefity pro aktivní trávení volného času jsou typické právě tím, že je zaměstnanci sdílí se svými rodinami či přáteli. Podle dat společnosti Ipsos to dělají přibližně 2/3 zaměstnanců. Ke každé ActivePass kartě se dá také pořídit jedna partnerská karta pro někoho blízkého.

Průzkum realizoval Ipsos pro Sodexo Benefity v roce 2017 na vzorku 3317 respondentů.

Zdroj informací

Sodexo a NejBusiness.cz

Datum

13. prosince 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.1949 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál