V polovině října do světa internetových srovnávačů přišel nový hráč, panáček Kalkulík. U jeho zrodu stála společnost Broker Consulting. Kalkulík jakémukoli zájemci porovná během několika minut produkty z oblasti úvěrů na bydlení, autopojištění, pojištění nemovitosti a pojištění odpovědnosti. Kromě porovnání cen a parametrů produktů nabízí i možnost některé z nich samoobslužně sjednat on-line. Najdete ho na www.kalkulik.cz.
„Srovnávačů a kalkulaček je trhu celá řada, většina z nich velmi neosobních. My jsme ale chtěli prostředí, které působí přátelsky, proto jsme se rozhodli pro panáčka Kalkulíka. On si stejně jako finanční konzultanti Broker Consulting zakládá na individuálním přístupu, umí rychle a snadno porovnat jednotlivé produkty různých společností napříč celým trhem a pomoci s jejich sjednáním,“ vysvětluje vznik maskota webového srovnávače Jan Lener, ředitel komunikace a PR Broker Consulting.
Jeho poznávacím znamením je velká kalkulačka, která dala vzniknout jeho jménu. Vybrané produkty umí Kalkulík uzavřít přímo on-line, což mu dává konkurenční výhodu. Stejně jako finanční konzultanti i Kalkulík neustále rozšiřuje své znalosti a do budoucna počítá i s cestovním pojištěním, spotřebitelskými úvěry a s produkty pro podnikatele.
U jednodušších produktů, u nichž klient nemá potřebu osobní či telefonické konzultace, je možné sjednání a uzavření smlouvy přímo přes www.kalkulik.cz. To platí zejména pro autopojištění a pojištění domácnosti a nemovitosti. Komplikovanější produkty a případy jsou navázané na telefonickou podporu call centra, případně na osobní jednání s finančním konzultantem.
„Na zprostředkovatelském trhu budou mít on-line nástroje stále větší roli. Pozorujeme to třeba ve Velké Británii, kde došlo před patnácti lety k razantní regulaci. Finanční konzultanti se tehdy zaměřili na komplikovanější produkty, které bez odborného osobního poradenství lze jen stěží sjednat, a ty jednodušší se uzavírají on-line. Třeba v oblasti autopojištění je to až 75 procent všech smluv. Český trh se pomalu také posouvá tímto směrem,“ doplňuje Dušan Friedl, ředitel digitální podpory prodeje Broker Consulting.
Webový portál pracuje s jednoduchou grafikou, intuitivním ovládáním a proklientským prostředím. Ke srovnání dojde v několika málo krocích a během minut již uživatel zná požadovanou informaci. Na přípravě loga ve tvaru panáčka Kalkulíka a celkové grafice portálu se podílelo marketingové oddělení Broker Consulting a společnost Sherpas, s.r.o.
Broker Consulting a NejBusiness.cz
19. října 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....