Společnost Dáme jídlo, jednička v rozvozu jídla z restaurací na českém trhu, spustila v těchto dnech novou reklamní kampaň. Ta poběží v říjnu a listopadu v TV a v rozhlase. Na kampani spolupracovalo Dáme jídlo s agenturou Konektor a společností Punk Film.
„Kreativně naše nová kampaň navazuje na televizní spot, který vznikl v loňském roce při velkém rebrandingu a repositioningu, kterým Dáme jídlo prošlo. V letošním roce ho rozšiřujeme o další kratší spoty, které se soustředí na vysvětlení jednoduchosti objednání a na komunikaci významných milníků, kterých společnost dosáhla - jeden milión zákazníků, 30 miliónů dodaných jídel a 2000 restaurací,“ říká Radek Finkous, marketingový ředitel Dáme jídlo.
TV spoty poběží na stanicích Prima, Prima Cool, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom, Prima Comedy Central, Retro, Óčko a Óčko Star. Radio spoty pak na Evropě 2 a Express FM.
Dáme jídlo a NejBusiness.cz
18. října 2018
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...