ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

Síť drogerií ROSSMANN spouští nový věrnostní program s názvem Živlíci, který učí děti tomu, jak se správně chovat k planetě, aby tu pro nás byla co nejdéle. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou zákazníci sbírat body, za které si poté mohou pořídit plyšového Živlíka. Kampaň potrvá do 24. prosince 2018.

Živlíci jsou plyšové hračky, které na sebe vzaly podobu nejen přírodních živlů. Učí děti, jak se chovat k přírodě a rozumně využívat jejích zdrojů. Celkem osm různých postaviček má dětem zábavnou formou předat základní návyky jak neplýtvat papírem, šetřit energií, teplem, světlem a vodou nebo že je potřeba třídit odpad.

Nový věrnostní program cílí na děti a jejich výchovu. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, případné další extra body získá za nákup speciálně označených produktů. Při nasbírání 25 bodů si může zakoupit Živlíka dle vlastního výběru za zvýhodněnou cenu 49,90 Kč. Za 10 bodů nalepených na své kartě si může Živlíka pořídit za 149,90 Kč. Postavičky lze zakoupit až do konce kampaně či vyprodání zásob i bez nasbíraných bodů za plnou cenu 399 Kč. Kampaň potrvá až do Vánoc. Plyšové hračky však bude možné vyzvednout ještě týden po jejím skončení, tedy do 31. prosince 2018.

Více informací o novém věrnostním programu Živlíci naleznete v odkaze:

http://www.rossmann.cz/sbirej-body/

Zdroj informací

ROSSMANN a NejBusiness.cz

Datum

8. října 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.611 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál