Mezi Slováckem a Prahou roste počet cestujících, vyplývá to z dat autobusového dopravce FlixBus, který na této trase vypravuje každodenní spoje. Pravidelné spojení mezi Prahou, Brnem, Slováckem a Trenčínem spustil 10. června. Za první tři měsíce provozu linky došlo k nárůstu počtu přepravených cestujících o 40 procent. Nejvytíženějšími spoji jsou tradičně páteční z Prahy a nedělní ve směru do Prahy.
Každodenní spojení slováckých měst a Trenčína s Brnem a Prahou se zelenému dopravci osvědčilo. Zájem o tuto trasu roste i po prázdninách, kdy objem přepravy bývá na většině tras v Evropě zpravidla nejvyšší. Spoje na této trase jezdí každý den, nádraží Florenc opuštějí v 15:20. Z Trenčína naopak vyrážejí v ranních hodinách každý den v 7:35, z Uherského Brodu v 8:30 a z Hradiště v 9:00 hodin. Dopravní spojení Uherského Hradiště s Brnem obecně není nijak jednoduché, vlaky jsou na této trase až o hodinu pomalejší.
„Za první čtvrtletí můžeme pozorovat téměř poloviční nárůst cestujících na trase mezi Slováckem a Prahou. Zákazníky lákají moderní a čisté autobusy, výhodná cena a také kvalitní připojení k Wi-Fi, díky kterému mohou během cesty pracovat nebo se dívat na film,“ uvádí mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová.
Dvě LTE antény na střeše každého zeleného autobusu spolu se silnou dualband Wi-Fi a distribuovaným anténním systémem poskytují kvalitní neomezené 4G/LTE internetové připojení, což je aktuálně nejpokročilejší řešení, které je na autobusových linkách v Česku dostupné. Integrovaný zábavní portál Passengera dokáže za jízdy zobrazit aktuální polohu FlixBusu na mapě, cestující si mohou číst zprávy, sledovat některý z 20 nabízených filmů, poslouchat muziku nebo si cestu zpříjemnit hraním her. Vše je dostupné v češtině, angličtině i němčině a nabídka zábavy se neustále aktualizuje. Podle informací dopravce spokojenost jeho zákázníků s kvalitou internetu stále roste, za poslední měsíc se zvýšila z 3,4 na 4,4 body z pěti. Pro zákazníky je dostupný internet velmi vítaný – objem přenesených dat v rámci neomezené Wi-Fi narostl o 25 procent.
Společnost FlixBus za poslední měsíce zapracovala i v mnoha jiných směrech: „Zjednodušili jsme rezervační a platební systém, posílili předprodejní místa a rozšířili provoz na řadě vnitrostátních spojení,“ shrnuje inovativní kroky Martina Čmielová.
FlixBus vstoupil na český trh vnitrostátní dopravy v srpnu loňského roku. Svým zákazníkům nabízí vysoký komfort cestování se vším, co je pro pohodlnou cestu nezbytné – nabíjecími zásuvkami, spoustou místa na nohy, dostatečným zavazadlovým prostorem a kvalitním Wi-Fi připojením. Denně je možné vybírat z 300 000 spojení do 2000 destinací ve 29 zemích. Kromě autobusů začala společnost v Německu provozovat i zelené vlaky FlixTrain.
3. října 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....