Společnost DS Automobiles potvrzuje svou nabídkou výkonného hybridního motoru v segmentu kompaktních SUV, konkrétně u vozu DS 7 Crossback, že z hlediska technologického pokroku stojí na špici.
Ve voze DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se odráží vynikající úroveň francouzského know-how, vůz dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení.
Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.
Z odvahy se rodí dokonalost. Společnost DS Automobiles je první automobilkou, která nabízí vysoce výkonnou hybridní technologii (benzínový a elektrický motor) v segmentu kompaktních prémiových SUV.
Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4. Je to poprvé, co bude nějaké kompaktní SUV vybaveno 3 motory (1 spalovací a 2 elektrické) výsledkem je plug-in pohon využívající oba zdroje.
Pod kapotou se ukrývá benzínový motor 200 k (147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 k, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.
V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDS). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.
D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.
Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic.
Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.
Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.
Charismatický vzhled vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 podtrhují specifická kola 19" a nový odstín karoserie Cristal Pearl.
O péči věnované každému detailu svědčí písmeno E vyražené na páce převodovky, které bylo použito i u koncepčního vozu DS E-Tense.
DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je rovněž první vůz, který má v nabídce styl interiéru „Inspirace DS Rivoli“ v perlově šedé barvě.
2. října 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....