Mastercard přináší nové technologie do Národního divadla

Mastercard přináší nové technologie do Národního divadla

Národní divadlo oficiálně zahajuje „Sbírku pro Národní divadlo“, prostřednictvím které bude získávat peníze na vybrané projekty. Návštěvníci naší první scény budou přispívat bezkontaktními platebními kartami nebo mobilní aplikací Masterpass na unikátních digitálních platebních kioscích od partnerské společnosti Mastercard. Spuštění sbírky se uskuteční při uvedení premiéry nové inscenace o bájné panovnici Libuši 14. září.

Z vybraných prostředků se budou financovat projekty Protancované špičky, Národní prkna a Národní včelstvo. Členové baletního souboru Národního divadla ročně protančí kolem 1100 párů unikátní a nákladné baletní obuvi. Finančně náročná je i údržba a obnova jevištních prken, bez nichž divadla nemohou fungovat. Výběrem projektu Národní včelstvo lidé podpoří chov včel přímo na střeše historické budovy. V pilotním provozu sbírky se přes kiosky zatím vybralo zhruba 16 tisíc korun.

„Jsme hrdí na to, že se Mastercard může podílet na obnovení národní sbírky pro ´zlatou kapličku´. Jako jednička v platebních řešeních šetříme lidem čas a zjednodušujeme život a hlavně jim dáváme možnost  se po více než 130 letech opět zapojit do národní sbírky a tím se stát mecenášem Národního divadla. Digitální dotykové platební kiosky jsou osvědčenou inovací, která pomůže i samotnému divadlu,“ uvedl generální ředitel Mastercard pro ČR, Slovensko a Rakousko Miroslav Lukeš.

“Veřejné sbírky jsou s Národním divadlem spojeny od jeho počátků. V roce 1881, po ničivém požáru tehdy čerstvě dokončeného Národního divadla, veřejnost složila za 47 dnů neuvěřitelný milion zlatých na obnovu ´svého´ divadla,” poukázal ředitel Národního divadla Jan Burian.

Návštěvníci divadla budou moci na digitálních kioscích, které naleznou v hlavním foyer v přízemí budovy Národního divadla, také objednávat přestávkové občerstvení ještě před samotným představením a vyhnou se tak stání ve frontách. Výdej občerstvení bude navíc díky novým moderním pultům rychlejší a pohodlnější.

„Protože láska, a to i ke kultuře, prochází žaludkem, velmi rádi jsme podpořili projekt nových výdejních pultů vytvořenou skupinou architektů. Ty jsou nejen estetičtější, ale umožní i snazší výdej objednávek. Do budoucna zde chceme testovat nové platební metody. Jsme rádi, že i tak ikonická instituce, prověřená více než sto lety historie, je díky svému vedení otevřená inovacím a velmi ji záleží na komfortu diváka,“ doplnil Miroslav Lukeš.

Na provoz i za občerstvení se přispívá bezkontaktně - tedy buď platební kartou s touto technologií, chytrým telefonem podporujícím NFC nebo pomocí digitální platební služby Masterpass při naskenování QR kódu. Tyto způsoby placení jsou jednoduché, bezpečné a rychlé a z tohoto důvodu veřejností stále více rozšíření a žádané.

Zdroj informací

Mastercard a NejBusiness.cz

Datum

17. září 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.5581 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál