TOBi se představuje: virtuální digitální asistent už obsloužil 15000 zákazníků

TOBi se představuje: virtuální digitální asistent už obsloužil 15000 zákazníků

Chatbot. Technologie, která umožní automatizovaným způsobem komunikovat se zákazníkem. TOBi. Pilotní projekt Vodafonu, který zákazníci už od června zkouší na vlastní kůži v situaci, kdy si nevzpomenou na heslo do samoobsluhy. To je totiž první úkol, který ve Vodafonu TOBi dostal a testuje se na něm jeho funkčnost. Vodafone se tímto řadí mezi operátory v České republice k průkopníkům využití chatbota v komunikaci se zákazníky. Od začátku pilotního projektu už chatbot TOBi uskutečnil kolem 75 000 konverzací a 15 000 zákazníků si s jeho pomocí zresetovalo heslo.

„Cítíme se ve Vodafonu průkopníky a chceme využívat různé moderní technologie a testovat je spolu se zákazníky. Proto jsme zvolili pro pilotní projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka pro prodej a péči, a dodává: „TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal. Přinese takové benefity pro zákazníky, které někdy lidé nemusí optimálně zvládat: bude dostupný 24 hodin 7 dní v týdnu, nemusí na něj nikdo čekat ve frontě, bude se nabízet jen tam, kde bude vědět, že může pomoci. Prostě všude, kde zákazníci potřebují cílenou, rychlou, efektivní a jednoduchou podporu, ať už na webu, v samoobsluze, aplikaci Můj Vodafone, na sociálních sítích nebo třeba v eShopu.“

TOBi funguje díky technologii IBM Watson Assistant a od června 2018 se s ním zákazníci Vodafonu mohou setkat při obnově hesla do samoobsluhy. Pokud se pilotní projekt osvědčí, již brzy by se zákazníci mohli s TOBim setkat i při řešení ostatních požadavků.

TOBi má kognitivní schopnosti, schopnost rozpoznání psaného textu v českém jazyce, komunikuje plynulým způsobem bez přímého zásahu člověka a umí reagovat na vstupní otázky.

Cílem pilotního projektu a obecně výhodou využití této technologie je nabízení rychlého a efektivního řešení v okamžiku a situaci, kdy to zákazník nejvíce potřebuje. Složitější požadavky zatím stále zůstanou v pečlivých rukách zákaznické linky a prodejen. Také je pro Vodafone důležitá zpětná vazba, zda našim zákazníkům tento způsob řešení požadavků, tedy přes chatbota, bude vyhovovat.

Zdroj informací

Vodafone Czech Republic a.s. a NejBusiness.cz

Datum

14. září 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.29 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál