Internetový nástroj Lafluence na efektivní propojování značek s influencery a realizování marketingových spoluprací zahájil rozsáhlou studii o influencer marketingu. Vychází ze zkušeností českých a slovenských marketérů a influencerů. Všichni, kdo se do studie zapojí, za odměnu dostanou na study.lafluence.com přístup k nasbíraným datům a celistvý vhled do problematiky lokálního influencer marketingu.
Lafluence už teď v Česku a Slovensku monitoruje přes 2000 aktivních influencerů v podobě youtuberů, instagramerů, blogerů a dalších. Cílem studie je marketérům přinést relevantní data a konkrétní návody, jak tento potenciál využít. Sbírá data a statistiky o lokálních influencerech a zaměřuje se i na samotné influencer marketingové kampaně. Marketéři zapojení do studie tak dostanou i přehled, jak se u nás volí strategie a jak se kampaně plánují, realizují a vyhodnocují.
„Influencer marketing do Česka a Slovenska ze západu teprve přichází a mnoho marketérů i influencerů ještě přesně neví, jak na něj, anebo nemají potřebná data. Proto jsme se v Lafluence rozhodli udělat studii, díky které má každý možnost se dozvědět, jak správně postupovat. To je hlavní předpoklad úspěšné marketingové kampaně,” říká k nové studii Peter Varga, CEO Lafluence.
Studie vzniká ve spolupráci se specializovanou influencer marketingovou agenturou WeDigital v čele s Andreou Hurychovou, která má díky svému dlouholetému působení v oboru na starost sbírání dat od českých a slovenských influencerů. Marketéři mohou své zkušenosti přinášet a posléze ze studie těžit na study.lafluence.com.
FeedIT.cz a NejBusiness.cz
29. srpna 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....