Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.
Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.
Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají. Vybírat lze ze žánrů, mezi něž patří například akční filmy, drama či komedie. Se zpřesněním zásahu pomohou i témata pořadů jako jsou seriály, cestování, věda a technologie či další. K tomu navíc lze cílit podle sociodemografie diváků.
„Jsme rádi, že naše obsahové cílení funguje již i na Slovensku. S tímto automatizovaným typem cílení zjednodušujeme proces nákupu reklamy v HbbTV, čímž odpadá nutnost manuálně vyhledávat odpovídající pořady v televizním programu a nastavovat několik plánů pro reklamní sdělení,” říká David Kratochvíl ze společnosti R2B2.
Reklamní sdělení se díky technologii HbbTV zobrazuje na televizních obrazovkách v internetové vrstvě a doprovází tak klasické televizní vysílání. Mezi dostupné reklamní formáty patří bannery a videospoty.
R2B2 s.r.o. a NejBusiness.cz
29. srpna 2018
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...