Strategické partnerství bylo oznámeno na konferenci cirkulární ekonomiky Holland Circular Economy Week v Utrechtu.
Strategické partnerství je odrazem snah společností EYELEVEL a ECOR o rychlejší rozvoj udržitelných technologií v prostředí kamenných maloobchodních prodejen. Zkušenost pracovníků EYELEVEL s designem prodejen a vynikající užitné parametry ekologického materiálu ECOR® přinesou unikátní bezodpadové displeje, POP (point-of-purchase), POS (point-of-sales), vitríny (signage), luxusní obaly a další provozní materiály. Portfolio produktů na bázi ECOR® umožní designérům navrhovat technicky i esteticky dokonalé vybavení prodejen se 100% mírou recyklace.
„Je to pro nás ideální partnerství,” zdůrazňuje Ben Jensen, globální ředitel pro design a inovace EYELEVEL. “Čím více naplňujeme vizi udržitelného, bezodpadového maloobchodního prostředí, tím větší poptávku od ohleduplných a odhodlaných partnerů máme. ECOR® vznikl jako mimořádně inovativní ekologická alternativa ke standardní materiálové nabídce v daném odvětví. Naším partnerstvím reagujeme na skutečnost, že budoucnost maloobchodních kamenných prodejen závisí právě na šetrném chování k naší planetě.“
Zatímco společnost ECOR poskytne znalosti a dovednosti nezbytné pro výrobu samotného materiálu, EYELEVEL se postará o návrh a výrobu produktů a jejich implementaci do zvoleného prodejního konceptu.
Materiál ECOR® se vyrábí ze 100% recyklovaného odpadu. Je unikátní alternativou k dřevěným a papírovým materiálům. Plně podporuje princip “cradle to cradle” designu, tj. dokonalou přeměnu starého výrobku v nový. Výrobky z materiálu ECOR® neobsahují formaldehydy ani těkavé organické látky (VOC), což příznivě ovlivňuje i klima v obchodech.
„Vlastníci a designéři obchodů budou schopni dokonale zužitkovat použité materiály a minimalizovat odpady, které dnes vznikají z obalů, kancelářského papíru nebo odpadního textilu. I odpad lze přetvořit v hodnotný značkový koncept,” říká Eric Logtens, výkonný ředitel společnosti ECOR Europe a globální ředitel cirkulární ekonomiky. „Také spotřebitele to přivede k cirkulární ekonomice a zvýší poptávku po jejích principech.“
“Naší vizí je už velmi brzy spustit 100% recyklovatelný maloobchod,” dodává Petr Blabla, generální manažer společnosti EYELEVEL.
První výstupy strategického partnerství společností EYELEVEL a ECOR se očekávají koncem letošního roku.
EYELEVEL a NejBusiness.cz
21. srpna 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....