Skupina AXA v České republice a na Slovensku pokračovala v první polovině letošního roku v růstu ve vybraných segmentech svého podnikání a dosáhla rekordního pololetního zisku ve výši 467 milionů korun. Meziročně vzrostl zisk o 46 %. Skvělých hospodářských výsledků dosáhla skupina AXA v České republice a na Slovensku kvalitou poskytovaných produktů a služeb, zapojením a profesionalitou svých zaměstnanců, vlastních finančních poradců a externích partnerů. Hnacím motorem byla vysoká retence klientů.
„S našimi vlastními finančními poradci a externími partnery pracujeme na tom, abychom mohli našim klientům nabízet nejvhodnější řešení. Klademe velký důraz na péči o klienty a jejich udržení ve všech produktových řadách, procesech a službách. Retence je pro nás důležitým indikátorem klientské spokojenosti, kterou chceme dále zlepšovat a rozvíjet,“ komentuje hospodářské výsledky Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v České republice a na Slovensku.
Pololetní hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku předčily očekávání. Na vysoké úrovni jsou jak v majetkovém, tak i životním pojištění. Zejména ve srovnání s už tak solidním hospodářským výsledkem celého minulého roku, kdy skupina AXA v České republice a na Slovensku dosáhla zisku 535 milionů korun.
„Jsem velmi spokojený s vynikajícími hospodářskými výsledky skupiny AXA na českém a slovenském trhu. Jsem přesvědčený, že naše týmy v nich budou nadále pokračovat, stejně tak i naši externí partneři,“ dodává Wilm Langenbach, finanční ředitel skupiny AXA pro oblast International & New Markets a ředitel strategického rozvoje skupiny AXA pro oblast EMEA. „Skupina AXA a její vedení pro oblast International & New Markets plně podporují další budování značky AXA na českém a slovenském trhu včetně rozvoje strategických partnerství. Zejména pro velký potenciál pojistného sektoru v obou zemích, kvalitu a výsledky našeho podnikání na těchto trzích, které řídí silný manažerský tým, a díky skvělým vazbám na vlastní poradenskou síť a externí partnery. Těším se na další rozvoj našeho podnikání v České republice a na Slovensku a děkuji zaměstnancům, vlastním finančním poradcům a externím partnerům za jejich podporu skupině AXA,“ pokračuje Wilm Langenbach.
Hospodářské výsledky skupiny AXA v České republice a na Slovensku se zlepšují nejen díky zvyšujícím se prodejům, ale také kvůli vyšší efektivitě digitálních řešení podporujících distribuci. Více než 80 % smluv bylo v první polovině roku 2018 zpracováno elektronicky. Téměř 50 % všech škod v životním pojištění bylo vypořádáno online. Tento inovativní přístup pomáhá skupině AXA v České republice a na Slovensku zvyšovat zákaznickou spokojenost, kterou dokládá vysoká míra loajality zákazníků (Net Promoter Score) ve výši 42 %.
„Spokojenost zákazníků je základem k udržitelnosti našeho podnikání. Dodává nám zpětnou vazbu, že jdeme správnou cestou. Inovace jsou nedílnou součástí naší DNA. Věříme, že budoucnost pojišťovnictví není jen o vyplácení škod. Naší misí je pomáhat lidem žít lepší život a stát se jejich partnery na každodenní bázi,“ uzavírá Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA v Česku a na Slovensku.
AXA a NejBusiness.cz
17. srpna 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....