Hyundai představil filozofii vysokovýkonné divize N

Hyundai představil filozofii vysokovýkonné divize N

Thomas Schemera a Albert Biermann ze společnosti Hyundai Motor Company prezentovali na Nürburgringu v Německu filozofii a vizi značky „N“. Cílem společnosti je vyrábět vysokovýkonná vozidla, která splňují mimořádně vysoké standardy, nabízejí řidičům opravdu nevšední radost z jízdy a jsou přitom neobyčejně praktická.

„Modely i30 N, Veloster N a i30 Fastback N mají stejné sportovní geny a sdílejí silný charakter,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident a vedoucí divize High Performance Vehicle & Motorsport Division. „Jsou vybaveny sofistikovanou technikou a atraktivními stylistickými prvky. Ve společnosti Hyundai vždy přijímáme nové výzvy a zkoušíme nejrůznější řešení, abychom našim zákazníkům mohli poskytovat dosud nevídané zážitky. Nejsme tu, abychom jen vyráběli automobily, chceme vyvolávat emoce, pocity a touhy.“

Značka Hyundai N si již udělala dobré jméno a vysloužila výbornou pověst ve světě globálního motoristického sportu. N od svého vzniku v roce 2015 podává skvělé výkony na nejvyšší úrovni. S úspěchy se účastní mistrovství světa v rallye FIA WRC (World Rally Championship), seriálu vytrvalostních závodů VLN na Nürburgringu, mezinárodního seriálu závodů cestovních vozů TCR, Pirelli World Challenge a vyčerpávajícího vytrvalostního 24h závodu na Nürburgringu. Vize a filozofie značky Hyundai N, inspirované světem motoristického sportu, naleznou vyjádření v systematicky strukturovaném produktovém portfoliu silničních a závodních automobilů světové úrovně, včetně prestižních modelů s vysokovýkonnými motory a sofistikovanými podvozky, které nabídnou výjimečnou jízdní dynamiku.

Modely N, včetně modelů i30 N a Veloster N, nabízejí exkluzivní výkony motoru a mnohé technické inovace pro dynamickou jízdu, která uspokojí fanoušky sportovních vozů. První fázi uvádění sportovních vozů N do výroby završí představení nejnovějšího modelu N, i30 Fastback N.

Nabídku pro zákazníky rozšíří také nový stupeň výbavy N Line, charakterizovaný specifickými prvky výbavy N, které optimalizují design a provozní vlastnosti. Tato vozidla budou okamžitě rozpoznatelná podle odlišných stylistických prvků. A nakonec program N Options nabídne díly N pro individualizaci vozidel řidičům, kteří touží po ještě vyšší úrovni sportovních výkonů a opravdové jedinečnosti.

Záměrem není dosahování co nejlepších výkonových ukazatelů, nýbrž poskytovat řidičům nevšední zážitky z řízení, které zrychlí jejich tep. Ukazatel tepů za minutu (BPM – beats per minute) má tak vyšší prioritu než otáčky za minutu (RPM – revolutions per minute). Rozhodující charakteristikou modelů N je radost z jízdy, kterou vyvolává agilní chování vozidla při průjezdu zatáčkami, očekávané od opravdového sportovního vozu, v kombinaci se snadným řízením v každodenním provozu a schopnostmi umožňovat současně také ostrou jízdu na závodním okruhu.

„Nebojíme se v této oblasti dělat věci jinak,“ řekl Albert Biermann, prezident a vedoucí divize Vehicle Performance Division. „Naše vozy N nabízejí harmonický poměr mezi sportovními výkony a praktičností, aby řidiči pociťovali radost z jejich řízení každý den a při každé příležitosti. Každý automobil N je charakteristický tím, že miluje zatáčky, takže není divu, že se jim brzy dostalo příznačného pojmenování ‚králové zatáček‘. Ať při jízdě ve městě, nebo na závodním okruhu, N se ovládá nádherně.“ Albert Biermann využívá ve vedení vývoje značky Hyundai N své rozsáhlé znalosti a zkušenosti z vývoje sériově vyráběných vysokovýkonných automobilů.

Označení „N“ reprezentuje dva důležité prvky. Zaprvé region Namyang v Jižní Koreji, v němž sídlí globální výzkumné a vývojové centrum koncernu Hyundai Motor Group, jež je místem zrození značky N. Zadruhé závodní okruh Nürburgring v Německu, v jehož blízkosti se nachází technické centrum Hyundai a na němž jsou cizelovány jízdní vlastnosti vozidel N. A nakonec i samotné logo „N“ graficky znázorňuje klasickou šikanu na závodním okruhu a těsný sled zatáček na silnici.

Veloster N

Hyundai Veloster N je prvním sportovním modelem N pro americký trh. V porovnání s modelem Veloster Turbo nabízí rozsáhlé změny exteriéru, interiéru a mechanických částí. Veloster N má příď v exkluzivním designu N a masku chladiče doplněnou speciálními vzduchovými kanály pro ještě účinnější chlazení brzd. Veloster N je definován stylistickými a technickými prvky, jimiž se odlišuje od konkurentů a které umocňují jeho zaměření na vysoké výkony, ať se jedná o speciální geometrii přední nápravy N Power Sense Axle, vylepšené přeplňování turbodmychadlem, optimalizované pneumatiky a brzdy, nebo atraktivní interiér ve sportovním stylu.

Veloster N umožňuje řidiči měnit řadu parametrů nastavení vozidla prostřednictvím voliče jízdních režimů N Grin Control. V individuálním režimu si může řidič nastavit všechny variabilní atributy podle vlastních preferencí. Každá jízda v modelu Veloster N je pro řidiče vzrušujícím a podmanivým potěšením.

i30 Fastback N

Hyundai i30 Fastback N sdílí stejný koncept jako i30 N, založený na poskytování strhujících zážitků z jízdy, u nichž hraje rozhodující roli parametr BPM (Beats Per Minute) – tepy za minutu. Nový i30 Fastback N rozšíří po úspěšném uvedení modelu i30 N na trh produktovou řadu vysokovýkonných modelů Hyundai o druhé vozidlo N, nabízené v Evropě.

Hyundai i30 Fastback N je ve svém segmentu jedinečný. Kombinuje sofistikovaný design modelu i30 Fastback s emocionálním nábojem pětidveřového modelu i30 N.

Model i30 Fastback je jediné pětidveřové kupé v mainstreamovém segmentu C a nový model N umocní jeho jedinečný design specifickými sportovními a stylistickými prvky. Více informací o tomto modelu bude zveřejněno krátce před jeho představením ve druhé polovině letošního roku.

Počáteční prodeje produktů Hyundai N překonávají veškerá očekávání. V první polovině roku 2018 bylo v Evropě prodáno téměř 3000 vozů i30 N. V Německu bylo 100 vozidel speciální edice i30 N First Edition prodáno za pouhých 48 hodin, a to pouze prostřednictvím internetu. Velký zájem o tento model nepolevuje.

Podívejte se na video o vozech Hyundai řady N.

Zdroj informací

Hyundai a NejBusiness.cz

Datum

14. srpna 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.8276 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál