Zaujmou zákazníky a ulehčí práci při vyhledávání informací ke zboží. Řeč je o smartphonech. Společnost dm výrazně investovala do digitalizace a zlepšení poskytovaných služeb zákazníkům. Od jara letošního roku postupně vybavila více než 1.500 spolupracovníků v prodejnách dm po celé České republice chytrými telefony za účelem zjednodušení procesů zbožového hospodářství a zvýšení odborného poradenství na prodejně.
Po úspěšném pilotním provozu obdrželi v průběhu května spolupracovníci všech prodejen dm v České republice nové pomocníky v podobě smartphonů Samsung Galaxy A5. A s nimi i četné možnosti využití, které mají ulehčit jejich práci. Digitální pomocník nahrazující do té doby využívaný mobilní terminál Motorola Symbol TC70 nabízí podporu při mnoha procesech zbožového hospodářství prodejen, zároveň vytváří základy pro nové možnosti komunikace a může dobře sloužit také jako podpora při kontaktu se zákazníkem. „Smartphone mají k dispozici všichni spolupracovníci, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky,“ říká Veronika Skusilová, vedoucí resortu financí, controllingu a ISM společnosti dm.
Smartphony přebírají všechny funkce stávajících přístrojů, mají však řadu výhod. Jsou malé, moderní, snadno po ruce. Lze je využít jak pro funkce zbožového hospodářství samotné prodejny, ale také jednoduše vyhledat informace o zboží z dm online shopu. Dotazy zákazníků mohou být díky chytrým telefonům vyřešeny hned, bez odbíhání pracovníka prodejny pro původní zařízení do zázemí prodejny. Během rozhovoru se zákazníkem na prodejně mohou pracovnice prodejny velmi snadno zjistit požadované informace o produktech, např. vyhledat na přání všechny deodoranty bez obsahu hliníkových solí, šampony, které neobsahují silikony, nebo tipy na veganské produkty. Zákazníci díky modernímu řešení nemusejí na odpověď dlouho čekat.
K dispozici je též celá řada digitálních přístupů – do dm mobilní aplikace, online shopu, k přihlášení do dm active beauty programu nebo do Service portálu – aplikace na hlášení poruch. Spolupracovníkům mohou efektivně posloužit další funkce, které jsou díky telefonu vždy po ruce – kalkulačka či fotoaparát.
Investice do digitalizace kromě zefektivnění a zrychlení procesů se zbožím přinášejí i zvýšení komfortu při nákupním procesu zákazníků. „Zavedení smartphonů vnímáme jako další krok, jak být zákazníkům blíž. Ušetřený čas mohou kolegové věnovat právě zákazníkům – jejich dotazům, přáním a potřebám. Moderním vybavením našich spolupracovníků si zároveň mezi potenciálními uchazeči o zaměstnání budujeme image jako dobrý zaměstnavatel,“ říká Veronika Skusilová.
DM drogerie a NejBusiness.cz
5. srpna 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....